أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۱۳۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
تریبون فراهم کردن برای فتنه گران و اعتراض دانشجویان، سریال تکراری این روزهای دانشگاه ها شده است. سریالی که چند سکانس آن از سوی وزارت علومی ها اجرا می شود که هر بار با اعتراض دانشجویان مواجه می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اخیرا در دانشگاه های کشور، برخی افراد با سابقه ای مبهم و بعضا مسئله دار به دانشگاه ها برای سخنرانی دعوت می شود اما دانشجویان معتقدند که نباید فضای مقدس و آرام دانشگاه با حضور چنین افرادی از بین برود.

چندی پیش هادی خانیکی به همایش مدیران مسئول نشریات دانشجویی دعوت شد؛ مسئولان وزارت علوم اعلام کردند که آنها وی را به این همایش دعوت نکرده اند؛ این برنامه با اعتراض نشریات دانشجویی لغو شد؛ پس از آن دعوت نامه ای با امضای معاون وزیرعلوم منتشر شد که مصطفی ملکیان و تنی چند از افراد دیگر را به همایش رسمی وزارت علوم برای روز استاد دعوت میکرد؛ (اینجا) با اعتراض دانشجویان سخنرانی ملکیان در این مراسم لغو شد.

حالا خبر رسیده است که قرار است مصطفی ملکیان در دانشگاه اصفهان سخنرانی کند. اینبار گروه فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه اصفهان در نظر دارد سه شنبه، 16 اردیبهشت جلسه سخنرانی با عنوان «اخلاق متجددانه» با حضور ملکیان در این دانشگاه برگزار کند.

مصطفی ملکیان، از تئوریسن های فکری اصلاحات، که پیش از این گاه و بی‌گاه در هر تریبونی، به غیرعقلانی بودن و حتی ضد عقلانی بودن دین، تعبدی بودن آن مبادرت کرده است و اسلام، پیامبر اعظم(ص) و قرآن را هدف ساختارشکنی و قداست‌زدایی قرار داده است.

دعوت از وی با عنوان سخنران اخلاق در حالی است که ملکیان به گفته خود به اگزیستانسیالیسم اعتقاد دارد و در جایی حتی ازدواج را غیراخلاقی می داند، حالا برای سخنرانی در همایشی اخلاقی دعوت میشود.

مصطفي ملكيان در تجمع غيرقانوني 7 تير 88 فتنه گران در حوالي مسجد قبا 

مسئولان وزارت علوم هربار به نوعی این دعوت ها را توجیه می کنند و می گویند نمی توانیم کسانی که اندیشه های متفاوت دارند را حذف کنیم، اما توضیحی نمی دهند که افکار مسموم در دانشگاه ها به خصوص از سوی کسانی که سابقه ساختار شکنی و مقابله با نظام را دارد، سرعت رشد علمی دانشگاه ها را مختل خواهد کرد و فضای آرام دانشگاه ها ملتهب می سازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۸
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۶
این دعوت از باب اینست ادب از که اموختی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۰
آخ آخ راست میگید، یه وقت سرعت رشد علمی کم نشه!
پاسخ
بوالفضل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۰
۲
اين كه ايشان ازدواج را امري غيراخلاقي مي داند به اين معناست كه تولد ايشان از راهي به غير از ازدواج بوده است ؟!!!

ههههههههههههه
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۳
آقا سخت نگیرید .آدم عاقل سکوت می کند آدم نادان هو چییست
پاسخ
بوالفضول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۳
۲
شايد ايشان بهتر از شما . با پيشينه خانوادگي شان آشناي دارند كه لازم ديده اند . ازدواج را امري غير اخلاقي بدانند !!!
اصولا" يكي از آن جاهايي كه گفته اند تجسس در آن حرام است همين مورد است !!!
ههههههههههههههه
پاسخ
ادریس
UNITED STATES
۲۱:۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۰
من الان21سالمه ارزوم اینه همه خدارودرک کنن اگر این اقاایمانش ضیف نبود همچین کاری نمیکرد ازخدامیخوام این اوستاد عزیز ازشر شیطان خلاص شه وخدارو بااعمالی که به ماداده قبول کنه یا الله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها