يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۲۱۴۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
علیرضا دبیر:
آخرین طلایی کشتی آزاد ایران در بازی‌های المپیک که در حال حاضر دور از تشک کشتی، فعالیت‌های ورزشی خود را به عنوان نایب رئیس کمیته ملی المپیک دنبال می‌کند، وعده داد که بعد از مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی تهران حرف‌های ناگفته‌ای که نباید بگوید را به زبان آورده و در مورد خیلی از مسائل و اتفاقات شفاف‌سازی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، پایان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا که با قهرمانی ایران همراه بود، بهانه‌ای شد تا بخواهیم نظر علیرضا دبیر، قهرمان کشتی آزاد ایران طی سال‌های 1998 تا 2003 را در رابطه با این رقابت‌ها و در کل اوضاع و احوال کشتی ایران که تا چند روز دیگر هم میزبان پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی است، جویا شویم اما وی از گفتن حرف‌های زیاد پس از این رویداد بزرگ وعده داد.

دبیر در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که پیرامون کشتی ایران مطرح شد، بعد از آهی بلند گفت: حرف‌های زیادی در مورد کشتی دارم اما نمی‌خواهم امروز به آنها اشاره کنم چون قرار است مسابقات جام جهانی در تهران برگزار شود و اگر من در این مقطع حرفی بزنم، فضای کشتی را ملتهب، خراب و متضرر خواهد کرد.

وی که از پیش از بازی‌های المپیک لندن هیچ اظهارنظری در رابطه با کشتی نداشته است، تصریح کرد: البته وضعیت به همین صورت باقی نخواهد ماند. خیلی حرف‌ها در مورد کشتی دارم اما این چند روز را هم صبر می‌کنم. جام جهانی تهران که تمام شد تمام حرف‌هایم را خواهم زد.

آزادکار طلایی ایران در بازی‌های المپیک 2000 سیدنی تاکید کرد: جام جهانی که در تهران تمام شد، بدون در نظر گرفتن هر نتیجه‌ای که در این رویداد برای ایران به دست آمد، خیلی از حرف‌هایی که نباید بگویم را می‌زنم و افشاگری‌های زیادی خواهم کرد. فعلا چیزی نمی‌گویم.

به گزارش مهر، مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی طی روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه با حضور 10 تیم برتر جهان از جمله روسیه، مجارستان، فنلاند و آذربایجان در تهران برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها