يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۲۲۳۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
آخرین گمانه زنی ها درباره پرسپولیس فصل بعد، از حضور آقازماني در باشگاه، كرمي و نوروزي پشت درب، و سيدصالحي، حسيني، شاكري و حاتمي بیرون درب باشگاه خبر می دهد!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، علی دایی لیست بازیكنان موردنظرش را به مسئولان باشگاه داده و رحیمی نیز به عنوان مدیرعامل سرخ‌ها به دایی قول داده تا بازیكنان مورد نیاز او را جذب كند.

 

چند روز پیش سامان آقازمانی هافبك سابق پرسپولیس كه در مقطعی به خاطر جدایی دایی از این تیم همراه او راهی راه‌آهن شد، سری به باشگاه پرسپولیس زد و با استقبال منتقمی همراه با قائم مقام پرسپولیس راهی اتاق مدیرعامل شد.

 

آقازمانی كه با 25 سال سن نزدیك به صد بازی برای پرسپولیس انجام داده، با توجه به وضعیت خط میانی سرخ‌ها می‌تواند به عنوان یك بازیكن دو، سه پسته مهره قابل اعتمادی برای شهریار باشد.

 

هر چند كه جلسه این سه فقط چند دقیقه طول كشید ولی صحبت‌های آقازمانی در مورد بازگشتش به پرسپولیس شنیدنی بود: «هیچ صحبت خاصی انجام نشد. علی دایی تصمیم‌گیرنده نهایی برای جذب بازیكن است و من فقط برای انجام كارهای مالیاتی‌ام به باشگاه آمدم. برگشتن به پرسپولیس آرزوی من است ولی دوست دارم با نظر دایی برگردم و دوباره شاگرد او شوم.»

 

با توجه به اینكه قرارداد قاسم دهنوی با پرسپولیس به پایان رسیده و بعید به نظر می‌رسد با توجه به نظر دایی و هواداران او سرخپوش باقی بماند، احتمال بازگشت آقازمانی به پرسپولیس بیشتر می‌شود.

 

البته این پایان گمانه‌زنی‌ها در مورد لیست خرید دایی نیست چون در ادامه می‌شنویم كه محسن فروزان (دروازه‌بان تیم گسترش فولاد)، رضا نوروزی (مهاجم تیم نفت تهران) و عبدالله كرمی (مدافع تیم فولاد) نام‌شان در لیست خرید دایی قرار دارد.

 

احتمالا دایی برای خریدهای خود دلایل كافی دارد. اگر نگاهی به لیست احتمالی بازیكنان مازاد پرسپولیس بیندازیم، نام سیدمهدی سیدصالحی، یونس شاكری، هادی نوروزی، فرزاد حاتمی و میثم حسینی به چشم می‌خورد.

 

دایی كه از مهاجمان هدف پرسپولیس راضی به نظر نمی‌رسد، با حفظ عباس‌زاده و جذب رضا نوروزی خیالش از این بابت راحت می‌شود.

 

اما در درون دروازه هم دایی می‌تواند با حفظ نیلسون، جذب فروزان و حفظ رضا محمدی سه گلر خوب و سرحال برای تورنمنت‌های آینده داشته باشد.

 

با توجه به صحبت‌هایی كه در مورد احتمال جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس و حضور او در قطر می‌شود، جذب عبدالله كرمی و قرار گرفتن او در كنار محسن بنگر و رضا نورمحمدی پرسپولیس را صاحب سه مدافع میانی ششدانگ می‌كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها