امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۲۲۸۴۹
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
جشن فرهنگ و هنر انقلاب در دانشگاه تهران؛
الهام چرخنده بازیگر سینما با تبریک میلاد امیر‌المؤمنین به رهبر معظم انقلاب گفت: بعد از پخش اظهار ارادتم در آغازین روزهای بهار به رهبر انقلاب اتفاقات عجیبی برایم افتاد و این اولین باری است که در خانه فرهنگی خودم صحبت می‌کنم. دقیقا بعد از پخش این ویدیو بود که من از شبکه‌های مختلف منافقان، صدای آمریکا و مخالفان صحبت‌هایی شنیدم و همچنین برخی دوستانم در عرصه سینما نسبت به من خیلی لطف داشتند و پیامک‌های مختلف برایم ارسال شد که متوجه شدم چقدر از دستم ناراحت هستند و چقدر از این کلام من پریشان شده‌اند.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، جشن فرهنگ و هنر انقلاب به منظور تقدیر از جوانان هنرمند جبهه فرهنگی انقلاب با حضور تعدادی از اهالی عرصه فرهنگ و هنر به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در تالار چمران این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم الهام چرخنده روی سن آمد و در خصوص اتفاقاتی که اخیرا برایش بوجود آمده گفت: خوشحالم که هنوز زنده‌ام و به مناسبت 13 رجب تولد آقا امیرالمومنین در پیشگاه دانشجویان و اساتید محترم در عرصه هنر و فرهنگ هستم.

چرخنده ادامه داد: بعد از پخش اظهار ارادتم در آغازین روزهای بهار به رهبر انقلاب اتفاقات عجیبی برایم افتاد و این اولین باری است که در خانه فرهنگی خودم صحبت می‌کنم. دقیقا بعد از پخش این ویدیو بود که من از شبکه‌های مختلف منافقان، صدای آمریکا و مخالفان صحبت‌هایی شنیدم و همچنین برخی دوستانم در عرصه سینما نسبت به من خیلی لطف داشتند و پیامک‌های مختلف برایم ارسال شد که متوجه شدم چقدر از دستم ناراحت هستند و چقدر از این کلام من پریشان شده‌اند.

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: در همان شرایط بود که دلم شکست و غصه دار شدم. اما همان لحظه یاد فرمایش حضرت امام (ره) افتادم که گفته بود هر وقت دشمن از شما تعریف کرد ناراحت شوید. بعد از این جریان تلویزیون‌های مختلف شروع به فحاشی، تهمت و تهدید کردند. و صدای آمریکا و شبکه من و تو که به دور از خاک وطن مردم و رهبرم هستند، زنده باد و مرده باد سرمی‌دادند و می‌گفتند که این کار را انجام دهید و آن کار را انجام ندهید.


چرخنده افزود: به عنوان یک سینماگر متوجه شدم این حال، حال بسیار خوبی است. این ماجرا ادامه پیدا کرد و به صفحات شبکه‌های اجتماعی رسید و همه چیز در اینستاگرام شروع شد. در شب تولد پسرم، شیشه‌های ماشینم را شکستند. همان جا خطاب به حضرت علی (ع) گفتم یا علی(ع) حواس شما هست؟ من متوجه می‌شوم که غربت شیعه چقدر سخت بوده است. در همان زمان غصه الهام چرخنده و باور قلبی‌اش از بین رفت تنها یک جمله(واعتصموا بحبل الله جمیعا ) به ذهنم آمد و احساس کردم بچه مسلمانان و عاشقان مولا هستند و مرا تنها نمی‌گذارند..و همان روز به لباس سنتی ایران ملبس شدم که به انگلیسی روی آن نوشته بودم همه جانم فدای امیرالمومنین، رهبرم، خاکم، تمام مسلمین. در نتیجه این اقدام حال آنهایی که از من بد بود، بدتر شد.


این بازیگر ادامه داد: الآن که اینجا ایستادم کمرم درد می‌کند چون دیشب دوباره به جرم عاشقی مرا با چوب زدند.

چرخنده با اشاره به اینکه این کشور برای هیچ دسته و رنگ خاصی نیست یادآور شد: وطنم بوی آرامش، صبر و ایمان می‌دهد. و من هم یک بچه مسلمان هستم. تحصیلاتم مهندسی معماری است و با افتخار می‌گویم که قاری قرآن بودم و سالها در بخش بسیج مساجد نقاشی تدریس کردم. از سال 79 وارد سینما شدم اما فکر می‌کنم دیگر تصویرم را نبینید چون برایم پیام فرستاده بودند که خانم چرخنده سینمای ما جای چنین زنانی نیست. برایم این سوال بوجود آمد که فضای فرهنگی ما جای چه نوع زنانی است؟ امیدوارم که همچنان خداوند این قدرت و یاری را به من بدهد. پدرم همیشه به من می‌گفت سرت را بالا بگیر و یا علی بگو.


وی در خصوص تبدیل ارزشها به ضد ارزشها توضیح داد و گفت: من سالهای زیادی خارج از کشور بودم و مستند آیین ساختم. و به تمام سنت‌ها و فرقه‌ها احترام می‌گذارم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که ارزشها تبدیل به ضد ارزشها شده است. فکر می‌کنم بخش فرهنگی ما احتیاج به یک هدیه فرهنگی دارد؛ بنابراین یک بسته فرهنگی برای مقابله با دشمنان دارم. به نظرم سینمای ما جای پاکی و ایمان و یک نوع سینمای واقعی است که به فرهنگ ایران کمک کرده است.

چرخنده در پایان گفت: بسته فرهنگی‌ام این است که تولد آقا امیرالمومنین را به حضرت آقا رهبر عظیم الشأن کشورمان تبریک بگویم و به ایشان بگویم انشا الله سایه شما مستدام باشد و روز پدر هم برشما مبارک.

لینک دانلود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸۵
در انتظار بررسی: ۱۸
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۱۷
۲۱
هزار احسنت به خانم چرخنده
امیدواریم که همیشه در این راهی که انتخاب کرده اید ثابت قدم باشید و چون خاری در چشم این دشمنان داخلی و خارجی باشید و خدا در این مسیر هدایت شما رایاری کند
پاسخ
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
خانم چرخنده فدايي داري...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
واینگونه ثابت میشود:
هنرمند ارزشی خانم الهام چرخنده
هنرمندان غیر ارزشی لیلا حاتمی گلشیفته فراهانی.....
محمد
UNITED STATES
۱۵:۵۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
همه یجوری گناهکاریم. شمایی که اسم دوتا هنر مند قدیم رو آوردی یک سوال دارم. به خودت خیلی مطمئنی؟ . من اون هارو تایید نمی کنم ولی کار تورو هم تایید نمی کنم.
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸۹
۱۵
احسنت
پاسخ
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸۸
۱۳
درود بر هنرمندان با شرف كه حاضر نيستند به خاطر خوش آمد دشمنان اين مرز و بوم كه سالهاست به ميهن اسلامي ورهبري و خون پاك شهدا پشت كرده اند افكار و اعتقادات پاك زيبايشان را پنهان نمي كنند و با تمام مزاحمت هاي كه برايشان ايجاد ميكنند ولي باز همچون يك آزاده ابراز عقيده مي كنند درود بر اين شرافت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸۰
۱۴
احسنت به شما و چه غریب است مولا....شما مصداق این عمار حضرت آقایید...
پاسخ
135
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
و چه خوب گفتی غریب ....
ستایشگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷۶
۱۵
آفرین به غیرتت آبجی.
امیدوارم مسئولین برای حفاظت از ایشون ی فکری بکنن
پاسخ
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷۱
۱۳
پاینده باشی خانم چرخنده ،بدی اش این است که خیلی ها هنوز آمار هم تیپ های شما و همفکرهای شمارو ندارند.دلم واسشون میسوزه.زنده باد رهبرم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶۴
۱۲
انشاالله که به نهایت عاقبت به خیری برسی .
پاسخ
مسعود ابراهیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۶
۹
خدیا ببین در مملکت امام زمان چه می بیند آدم!!!!!
از دید یان روشنفکر نماهای ابله هر چیزی مجاز است الا خوبی . هر قباحتی درست است الا ارادت. اگر شون پن ملئون بیاید و جومنگ بودایی و اینها مثل سگ برای آنها دم تکان بدهند انسانیت است و دانش وفر اگر سر سپرده باشند و خائین برایشان عزت است و شوکت نمیدانم افتخارشان چیست البته برای اینان چیزی نمانده بغیر از پوست آدمی. شگفتا که نخبگان جهان و دشمنانمان تمجید گوی آقایمان هستند سیاستمندان مانده در سیاست و کیاست ایشان اما این منور الفکران چه نمیدانم. والذین کفرو اولیائهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات اولائک اصحاب النار هم فیها خالدون.
خواهر عزیزمان الهام خانم مورد تایید حضرت حجت باشید شجائید و سرافراز و در راه نور افتاده تشکرات قلبی ما برادران و خواهران خود را پذیرا باش غزت و سربلندی شما را از خداوند منان خواهان و خواستاریم.
به تمام انسانهای برادر و خواهر هم وطن بالا پایین و چپ و راست پیشنهاد کمپین حمایت از ایشان را دارم .
من الله توفیق
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
ای کاش اینقد غلط املایی نداشتید!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶۱
۱۲
ماشالله
آفرین به غیرت این بانو
هنرمند ارزشی همین است دیگه
یاعلی
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵۹
۱۱
ایول ... دیگه از این شیر زن ها نبود تو سینما ؟؟؟؟
پاسخ
بچه مسلمان ارزشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵۲
۸
با عرض ادب و موفقیت، خانم چرخنده همان طوری که پدر گرامیتان نصحیت کردند سرت را بالا بگیرو تا آخرین نفس یا علی بگو، لذا تمام افراد ارزشی به شما و امثال جناب عالی که شهامت و جسارت دارند افتخار می کنند و پشتیبان شما هستند تا کور شود هر آنکس که نتوان دید. شما اگر حتی یکنفر باشید که نیستید با توکل به خدا و عنایت ائمه اطهار(ع) به قله های ایمان ، تقوا و صبر و بردباری خواهید رسید. انشاء الله، من هم روز پدر را به شما و پدر گرامیتان تبریک عرض می نمایم.
پاسخ
اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵۳
۹
زنده باد شير زن ايراني و افرين بر غيرت بعضي ها ياد بگيرند
پاسخ
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۱
۷
احسنت!
پاسخ
واحدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۶
۸
فدای تو خانم چرخنده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۲
۷
خدا پشت و پنهات محکمتر و صریحتر از گذشته باش بگذار سیاسیونی که به خاطر تعدادی رای بیشتر و خوشی دل بیگانگان دو رویی را پیشه کرده اند با دیدن رفتار شما خجالت کشیده و از ریاکاری دست بردارند وبا انقلاب و رهبر همراه باشند
پاسخ
سلیمانی
FINLAND
۱۲:۱۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۰
۸
افرین
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۱۳:۰۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۷
۸
چه نازنین بانوئی که ما تا کنون نمی شناختیم. ان شاء الله که شما و همه هنرمندان واقعی ایران عزیز در پناه خدا باشید.
پاسخ
زن ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۹
۷
آفرین بر شما بانوی ایرانی ،در وجودتان هماره درخشنده باد ، روزهایی که انسانیت در بند است خواهد گذشت اما روزی خواهد آمد که درخشش آفتاب هایی آسمان این سرزمین را منور خواهد کرد و آن روز دیگر شغالان مجال نخواهد یافت
پاسخ
جلالی
UNITED STATES
۱۵:۲۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۳
۷
خدا پشت و پناهت باشد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۳
۸
ایول به چرخنده بانو
پاسخ
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۴
۷
واقعاً جای احسنت و آفرین به این اراده و عمق تفکر دارد و البته یک سوال از مسئولین واقعاً این رفتارها در کشور خودمان جادارد و هیچ پیگیری و برخورد و اقدام حفاظتی نمی طلبد فقط حقوق شهروندی و آزادی بیان برای منتقدین و مخالفین نظام ، حکومت ، ولایت و... در کل مدیریتی با القاء ضعف است واقعاً برای افکار عمومی چه پاسخی دارید ؟!!!
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۴
۸
افرین برشما بانوی هنرمند مسلمان
دست علی یارتان
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۵
۷
درود به شرافت هنرمندانه ات سلام به آقا و رهبر عزیزم
پاسخ
سمانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۲
۶
از خانم چرخنده به خاطر ایستادگی و استقامتی که در این راه به خرج دادند صمیمانه تشکر می کنم.
خدا پشت و پناهتان. یا علی
پاسخ
فتح الله نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۰
۶
هنوز هم انسانهای شریف نه اینکه از جو زدگی حرفی زده باشم در این عرصه ها هستند حجتهایی در این عرصه هم هستند باید آنها را دید و حمایت کرد.
خانم چرخنده موفق باشی زیر پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ولایت مقام معظم رهبری
پاسخ
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۲۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۵
۷
فقط خدا میداند چه اجری داری خواهرم...
پاسخ
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۶
۷
ILOVE YOU BANOO CHARKHANDEH.
پاسخ
داداش حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۶
۱۱
فدای اون اواااا گفتنت تو سریال شکیب...آبجی الهام
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
دقت کن چی می گی.
سید داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۶
۷
واقعا باید این کار خانم چرخنده که به حضرت آقا تبریک گفتند را تحسین کرد ...خطاب من به خانم چرخنده است که به هیچ عنوان صحنه را خالی نکنید که ( فان حزب الله هم الغالبون ).
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۱
۲۸
خيلي دور برداشتي خانم چرخنده اواااااااااااااااااااااااا
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
خاستن توانستنه ناراحتی خوش اومدی
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
توخودت راگم کردی
زينب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۶
۸
احسنت اميدوارم همواره در راه ولايت ثابت قدم باشيد.
پاسخ
سلطانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۱
۸
فدای توخانم چرخنده فدات
پاسخ
رشاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۴
۶
اگه چنتا از این بازیگرهای با شرف داشتیم خیلی خوب می شد . هزار آفرین بر خانم چرخنده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۱
۷
ممنونیم که پشت ولایت فقیه ایستاده ای خانم چرخنده اما ای کاش به عنوان یک زن مسلمان پوشش اسلامی داشتید وامام زمان را خوشحال می کردید به امید روزی که حجاب در ایران اسلامی زنده تر شود . والسلام
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
ببخشید پوشش ایشون حد اقل تو این عکسها که ظاهرا ایرادی نداره.
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۱
۴
کارتون مثل کار مادرمون حضرت زهرا(س) بود.انشاءالله با حضرت فاطمه محشور بشید.
پاسخ
khomool
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۵
۴
ﺍﺣﺴﻨﺖ ﺑﺮ ﺷﻌﻮﺭ ﻭ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﻧﻮ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺍﺳﻼﻣﯽ ...
ﺍﺯ ﺑﯿﺸﻌﻮﺭﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻥ ﻧﻤﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺍﺳﻢ ﮐﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﺪﺭﻥ ﮔﻮﻧﻪ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﭼﻨﯿﻦ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﯼ ﮐﻨﻨﺪ..
ﮔﻠﺸﯿﻔﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺷﯿﻔﺘﻪ ﯾﺎ ﻣﺠﻨﻮﻥ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻭ ﺯﻧﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺳﯿﻨﻤﺎﯼ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﻣﯽ ﭘﺮﺩﺍﺯﻧﺪ ... ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻭﺝ ﮐﺎﺭﺷﺎﻥ ﯾﺎ ﺩﺭ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻫﺎ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﺩﺭ... ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ..
ﺑﺎﻧﻮﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺍﺣﺴﻨﺖ .... ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﮐﺮﺩﻩ ای.. ﻭ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻗﺎﺻﺪﮎ ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﻋﺸﻖ ﺳﭙﺮﺩﯼ ..
ﺩﺳﺖ ﻣﺮﺗﻀﯽ ﻋﻠﯽ ﭘﺸﺖ ﻭ ﭘﻨﺎﻫﺖ ...
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺳﯿﺪ ﻭ ﺁﻗﺎﻣﻮﻥ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ ﺻﻠﻮﺍﺕ
ﯾﺎﻋﻠﯽ ﻣﺪﺩ
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۶
۵
انشاءالله فرهنگ روشن اسلامی در سینما حاکم شود.خواهر بزرگوار تشکر از شما و شهامت شما.اجرتان با بی بی حضرت زینب س نیش زبان شنیدن از اطرافیان سخت است.
پاسخ
ازاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۶
۵
خادا رو شکر معلوم شد گروه فشار کیا هستن.اون از اقای افتخاری اینم از عمو پورنگ و خانم چرخنده.ای ول ابجی
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۴
۵
من همیشه فکر میکردم انقلاب اسلامی در عرصه هنری نتونسته هیچ نیرویی پرورش بده ولی الان میبینم که اشتباه میکردم

درود خدا بر افسران باغیرت و با شرف عرصه فرهنگ و هنر بخصوص سرکار خانم چرخنده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۳
۴
سلام
آفرین بر این شیر زن
انشالله همیشه سربلند باشی
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۴
۴
عاشق عقیده تون شدم خانم چرخنده حلال کنین قبل از این طور دیگه ای راجع به تون فکر می کردم به مولا شرمنده ام حلال کنین
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۴
احسنت به خانم چرخنده...یکی مثل ایشون ابروی زن ایرانی رو میخره یکی مثل خانم لیلا حاتمی به خاطر یک فیلم مسخره در جشنواره فیلم کن با اون وضعیت فجیح ظاهر شد و ابروی زن ایرانی رو به باد داد
پاسخ
الهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۶
۶
طلایی با ما

همه زن و مرد مسلمان ایران زمین رهبر عزیزشون رو دوست دارند

و از امثال خانون چرخنده حمایت می کنند

آقا دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتت داریم
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۵
۵
احسنت. دعای حضرت ولی عصر ارواحنافداه بدرقه راهتان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۳
۵
یاشاسییییییییییییییییین الهام خانوم
پاسخ
kashef2124
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۵
بازم احسننننننننننننننننننت خانم چرخنده
إن شاءالله خدا حفظتون کنه
دست انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران هم بابت همچین کاری درد نکنه!
خدا کنه قوه قضاییه پیگیری جدی برای این "چوب زدن ها" انجام بده!
پاسخ
ازاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹
۵
وای! اصن فکرشو نمیکردم یه بازیگر اینطوریم پیدا شه! والا!!!!:/
پاسخ
شنگول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۰
۵
به این میگن باور
باید روی باورهامون ایستاد
تومملکت ما هرچی غربی تر باشی با فرهنگتری
خدا به دادمون برسه -به کجا داریم میریم ما....
پاسخ
هادی
SPAIN
۱۲:۵۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۳
۴
خوش به سعادت شما که به خاطر ولایت کتک خوردید و تاسی به مادر پهلو شکسته مان کردید . کاش مثل من بی لیاقتی هم یک سیلی به خاطر رهبرم سید علی می خورد تا در روز قیامت مایه افتخار و مباهاتم باشد . در پناه مولی علی علیه السلام سربلند و پیروز و موفق باشید.
پاسخ
حبیب
-
۱۳:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۳
۴
خانم چرخنده خداقوت خدا پشت وپناهت وبدان کل ملت ایران جوانان ومردان وزنان همه وهمه پشتیبانت هستند ما به شما وامثال شما افتخار می کنیم خدا کند که همیشه زنده سربلند وپیروز باشید ونمونه زن باغیرت ایرانی زن با افتخار ایرانی ولایق تشویق باشید وبر این اراده مانند کوه استوار باشید که قعطا حضرت علی وفاطمه زهرا پشت وپناهت باشد وخوشا به حال پدر ومادر وخانواده ات که همچون شما شیرزن درخانواده انها است ممنون وتشکر خواهرم
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۳
خداپشت و پناهت بازیگر محبوب کشور
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۳
سلام
ماذوالفقارحیدریم
فدائیان رهبریم
اجرکم عندالله خانم چرخنده
پاسخ
نورمحمدان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۳
براي ملاحظه و آشنائي با يك هنرمند زن متعهد.
پاسخ
ابدام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۳
سلام
نمیدانم خوشحال باشم بابت هنرمندی با ایمان وباورهای متعالی که جنس خود را شناخته وحاضر به حراج ان نشده است یا بغضم را خفه کنم برای مظلومیت دین داری ان هم در میان دین نمایان.خداوند ومولا نگهدار هنرمندان با ایمان است یا علی
پاسخ
نادیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۳
خدا پشتته آبجی الهام
ما هم پشتتیم
پاسخ
سادات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۱۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۳
اميدوارم كرديدعزيز.از همه ميخوام عكسهاي ليلا حاتمي رو ببينن تو جشنواره كن و حرف هايي كه در مورد الگو بودنش ميزنن و بهش افتخارميكنن.مطمئن باش تيشه ميزنن به ريشت اما پا پس نكش امام علي هست.همه جا به غريبيش فكر كن تو اين عالم به اين بزرگي.خدا پشتو بناهت زير سايه خانوم هميشه با ايمان بموني.
پاسخ
حسین
-
۰۷:۰۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۳
احسن به شما که عشق به وطن و کشور داری خانم چرخنده حضر زهرا س از شما حمایت خواهد کرد انشالله احسن به این شجاعتت
پاسخ
ماسنو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۲
دفاع از ولايت و امر به معروف ونهي از منكر شهامت مي خواهد.....اگر ماها اين كار را نمي كنينم ترسو هستيم
پاسخ
حسین
-
۰۹:۵۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۳
احسن به شما که عشق به وطن و کشور داری خانم چرخنده حضر زهرا س از شما حمایت خواهد کرد انشالله احسن به این شجاعتت
پاسخ
ابوالفضل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۳
ایولله خانم چرخنده.دفاع ازولایت چوب داره.خدامیدونه .توقلب مردم ایران جاداری.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۳
سلام افرین بر تو هنرمند عزیز انشا الله غیرت تو به برخی مسئولین و وزرا نیز سرایت بکند. خواهر محترم از هیاهوی بی غیرتان نترس و هزار رحمت بر پدر و مادرت که لقمه حلال دهنت گذاشتند و اینکه شک نکن اونهایی که از حضرت آقا بد میگن و یا برنمی تابن یک هنرمند به حضرت آقا تبریک سال نو را بگوید قطعا بدان که یا لقمه حرام خورده اند و یا در نطفه مشکل دارند. درت به سر هزاران هنرمند دیگر مانند باران کوثری و مادرش و امثال اینا. یا علی
پاسخ
110
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۵
خدا کند حرفهای شما باعملتان یکی باشد.
پاسخ
دکتر عبدالله حسینی از تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹
۳
خانم چرخنده امثال شما زیادند در همه جا اما این شجاعت و شهامت شما به ما قوت قلب داد تا یک صدا بگیم جانم فدای رهبرم دلم شاد کردی دلشاد باشی همیشه
پاسخ
سعید
UNITED STATES
۱۸:۵۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۴
به جز از علی نباشد به جهان گره گشایی
طلب مدد از او کن چو رسد غم و بلایی.....
پاسخ
سید صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۳
اجرکم من الله
پاسخ
موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۳
موفق باشی بیشتر از همیشه
پاسخ
یاور3
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹
۳
خانم چرخنده شما تنها نیستی. تمام انسانهای با شرف و معتقد به اسلام ناب و پشتیبان ولایت علوی پشت سر شما هستند. والله من خیلی وقته از سینمای خودمون بیزار شدم. اگه حتی مجبور شدید دیگه در این محیط آلوده به فساد تبدیل شده به پایگاه صهیونیسم بین الملل کار نکنید، باور کنید باور کنید چیز خاصی را از دست نداده اید.
ارادتنمد به تمام دوستداران ولایت
پاسخ
گل نرگس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۳
با عرض سلام
انشاالله خداوند به اندازه نیت قلبی خانم چرخنده بهشون عنایت کنن. و در این راه که پیش گرفتن سلامتی داشته باشن و این مسیر سخت رو خوب و ثابت و بدور از هر گونه آلودگی برن.
انشاااه خدا خیرشون بده
پاسخ
حمید رضا سلیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۵
اندکی صبر سحر نزدیک است .مقاوم باش و صبور آفرین به این درایت
پاسخ
غلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۱۲
که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹
۵
احسنت
پاسخ
سليم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
۲
۲
من كه نفهميدم اين همه تعريف و تمجيد براي چي بود
پاسخ
mahdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
۱
۴
ایول آبجی گل کاشتی.
فقط کاشکی حجابت بهتر بود.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
۰
۱
الهام جون ایول
لاییییییییک
پاسخ
رهرو ولایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
۱
۰
لبیک یا خامنه ای... (احسنت بر شما)
پاسخ
عبدالزهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
لبیک یا زهرا
خانم زهرایی اجرکم عندالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها