امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۲۲۸۷۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۴     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
"مهران رجبی" گفت: در بعضی از حوزه‌ها مجری‌ کار بلد کم داریم.
"مهران رجبی" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران پیرامون ورود برخی بازیگران به عرصه اجرا و برعکس گفت: اگر کسی توانایی و پیشنهاد انجام کاری را داشته باشد خوب است که استعداد خود در آن زمینه را به عرصه ظهور بگذارد.
 
وی افزود: بازیگرانی که توانایی اجرا دارند باید اجرا کنند زیرا مادر بعضی حوزه‌ها مثل طنز مجری کار بلد کم داریم برای مثال حسین رفیعی با استفاده از روحیه طنز خود و به کارگیری آن در اجرا موفق شد و بازخورد خوبی از مردم گرفت.
 
بازیگر سریال "روزهای بد به در" خاطرنشان کرد: یک بازیگر برای حضور متناوب خود در رسانه می‌توان افزون بر بازیگری به طور حرفه‌ای و با داشتن دانش و قابلیت‌های کافی در به کارهای تصویری دیگر بپردازد و این امر به پیشرفت او در هر زمینه کمک می‌کند اما من ترجیح می‌دهم بازیگری را ادامه دهم.
 
رجبی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر درگیر تصویربرداری و ضبط سریالی به نام "پرده‌نشین" با کارگردانی بهروز شعیبی هستم که برای ایام محرم ساخته می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها