أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۴۰۷۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال مشخص شدند و بهرام اقشارزاده هم به عنوان مدیر عامل این تیم تعیین شد.

امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال تمایل زیادی به ماندن در استقلال دارد وقتی این روزها در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرش برای فصل آینده است، قلعه نویی قصد جوان‌سازی استقلال در فصل بعد را دارد. بر اساس شنیده‌ها پژمان نوری، علیرضا نیکبخت واحدی، مهرداد اولادی، احمد جمشیدیان، کاروالیو، مجید غلام‌نژاد، مهدی نظری، و ساموئل و سیاوش اکبرپور در لیست مازاد قلعه نویی برای فصل بعد قرار دارند. کبه مهاجم مالی استقلال هم قراردادش را با این تیم فسخ و به کشورش بازگشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که ساموئل و نظری رضایت‌نامه‌شان را دریافت کردند اما باقی نفرات رضایت‌نامه در دست ندارند و در آینده قرار است جدایی خود را از این تیم به صورت قطعی اعلام کنند.

حنیف عمران‌زاده، هاشم بیگ زاده و مهدی رحمتی از تیم کنونی، در زمره بازیکنانی هستند که در میان استقلالی‌ها ماندنی خواهند بود، حضور امیر حسین صادقی در فصل بعد در تیم استقلال مشخص نیست.

آرش برهانی، هم از نیمکت‌نشینی‌ دلخور است و این احتمال وجود دارد که فصل بعد به تیم دیگری بپیوندد.

بر اساس شنیده‌ها، مجتبی جباری، به صورت شفاهی با الاهلی به توافق رسیده و هنوز وی برگه‌ای را امضا نکرده و الآن با جدایی فتح‌الله زاده از استقلال احتمال حضور جباری در تیم استقلال برای فصل بعد وجود دارد.

شایان ذکر است، هاشم بیگ‌زاده گزینه مدنظر سپاهانی‌ها برای فصل بعد است باید دید بیگ‌زاده بعد از جام جهانی به پیشنهاد سپاهانی‌ها چه جوابی خواهد داد.

بر اساس شنیده‌ها، امیر قلعه نویی در لیست دروازه‌بانی خود محسن فروزان و شهاب گردان، مهرداد جماعتی و میلاد فخرالدینی، در پست دفاع، اسماعیل شریفات، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، در پست هافبک، مهدی شریفی، کاوه رضایی و سجاد شهباززاده را برای پست حمله برای فصل بعد در نظر دارد.

همچنین کریم انصاری‌فرد، علی کریمی بازیکن سپاهان، ایوب والی، مهراد بایرامی، وریا غفوری و علی حمودی هم در لیست بازیکنان مدنظر قلعه نویی قرار دارند.

آندرانیک تیموریان هم بعد از آخرین بازی تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با همبازی‌هایش در استقلال خداحافظی کرده‌است باید دید با درخشش در جام جهانی می‌تواند دوباره لژیونر شود یا نه!

محمد قاضی مهاجم تیم استقلال هم جزو گرینه‌های مدنظر سپاهانی‌ها برای فصل بعد است.

همچنین سیاوش اکبرپور هم احتمالاً فصل آینده در گسترش فولاد توپ می‌زند البته مهدی تارتار هنوز موافقت نهایی را با جذب این مهاجم اعلام نکرده است اما سیاوش اکبرپور سابقه بازی در تراکتورسازی هم دارا است.

به هر حال 15بازیکن تیم فوتبال استقلال قراردادی با این تیم ندارند و آزاد هستند رحمتی، بیک‌زاده، عمران‌زاده، مبعلی، قاضی، برهانی و پژمان نوری به نماینده قلعه نویی برای مذاکره برای فصل بعد جواب مثبت دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها