أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۴۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۱۶ مهر ۱۳۹۰
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از دعوت شورا از شهردار تهران برای ارایه پاره ای از توضیحات به شورای شهر خبر داد.

علیرضا دبیر در گفت وگو با پانا، در خصوص چرایی تبدیل سوالات کمیسیون عمران به تذکر درباره فروش اضافه تراکم، اظهار کرد: قرار است شهردار تهران برای پاره ای توضیحات به شورای تهران بیاید.

وی ادامه داد: کمیسیون عمران سوالات خود را تهیه کرد اما اینکه چرا و چگونه این سوالات به تذکر تبدیل شد من اطلاعی ندارم شاید این تبدیل ها از سوی رئیس شورای شهر اتفاق افتاده است که من در جریان آن نیستم.

عصو هیات رئیسه شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: مطرح کردن سوال به این روال است که در چند مرحله اعضا نسبت به موضوعی تذکر می دهند و سپس در صورت عدم اصلاح از سوی شهرداری تهران نسبت به آن مساله سوال مطرح می شود خوب است اعضا این روند را بدانند.

دبیر گفت: شاید تبدیل سوالات در خصوص فروش تراکم به دلیل تذکر نیز در این راستا باشد.

به گزارش پانا، چندی پیش مساله فروش تراکم توسط کمیسیون عمران شورای شهر تهران در یکی از جلسات علنی مطرح شد و قرار شد اعضا سوالات خود را به صورت کتبی برای شهردار تهران ارسال کند اما گویا این سوالات کتبی در هیات رئیسه به تذکر تبدیل شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها