کد خبر: ۲۲۵۰۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
فیلم سینمایی شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی عصر امروز چهارشنبه 30 اردیبهشت برای ایرانیان مقیم پاریس نمایش داده می شود.
به گزارش 598، محمد حسین قاسمی تهیه کننده فیلم سینمایی شیار 143 که برای حضور این فیلم در بازار کن در فرانسه به سر می برد با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه ریزی که رایزن فرهنگی ایران در فرانسه انجام داده است قرار است عصر امروز چهارشنبه 30 اردیبهشت ساعت 18 این فیلم در آمفی تئاتر سفارت ایران در فرانسه نمایش داده شود.

وی افزود: نمایش این فیلم در حالی صورت می گیرد که پیش از این فیلمهایی از ایران به کارگردانی مجید مجیدی، رخشان بنی اعتماد و رضا میرکریمی در پاریس نمایش داده شده است.

این تهیه کننده درباره نمایش شیار 143 برای ایرانیان مقیم پارس گفت: نسخه بین المللی این فیلم و آنچه در کن  نمایش دادیم و در پاریس نمایش خواهیم داد با نسخه نمایش داده شده در ایران متفاوت است.

در نمایش بین المللی این فیلم آواز انتهایی فیلم که درک آن برای مخاطب بین الملل سخت بود حذف کردیم و قرار است در نمایشی که در پاریس داریم همین نسخه برای مخاطبان ایرانی مقیم در فرانسه نمایش داده شود.

تهیه کننده  فیلم سینمایی شیار 143  در پاسخ به این سئوال که استقبال خریداران در بازار فیلم کن از فیلم سینمایی شیار 143 چگونه بوده است، گفت: خوشبختانه بازخوردهای خوبی از سوی پخش کننده ها و خریداران در بازار کن داشتیم اما تاکنون به نتایج قطعی نرسیده ایم.

وی در پایان افزود: برای فروش فیلم در بازار کن سیاست های خاصی را در نظر داریم در واقع نوع نگاه کمپانی های خریدار را و ماهیت جشنواره هایی که برگزار می کنند در فروش این فیلم تاثیر دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها