يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۲۵۲۱۸
زمان انتشار: ۰۱:۲۰     ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
یکی از مخاطبین پایگاه 598 با ارسال یادداشتی کوتاه نسبت به اجرای آقای محمد‌حسین رنجبران در برنامه امشب دیروز امروز فردا که با موضوع جریان‌های سیاسی و رعایت تقوای جمعی و با حضور مرتضی نبوی و محمدرضا خباز برگزار شد انتقاداتی را بیان داشته است که در ادامه می آید:

با عرض سلام و خسته نباشید. داشتم برنامه دیروز امروز فردا را میدیدم و احساس وظیفه کردم چند نکته بگم که البته خودتان هم دلتان به درد آمد.

یکی اینکه آقای محمد رضا خباز تا توانست همه خراب کاری های دولت را منتسب کرد به جریان اصولگرایی و آنها را به نوعی توجیه کرد و البته از همه مسایل که بگذریم حرف آقای خباز بود که گفت دلیل فتنه 88 سخنان آقای احمدی نژاد بود که البته اگر مجری مجری انقلابی و کارشناسی بود و اگر کسی که به عنوان جریان اصولگرایی بود جواب دندانشکنی به آقای خباز می دادند.

لذا خواهشمند است درباره عدم کارشناس بودن و انقلابی عمل نکردن آقای مجری صحبت شود البته خدای ناکرده آقای رنجبران انسان انقلابی و موجهی هستند ولی برای این برنامه به نظر این حقیر خوب نیستند و کسانی که به عنوان نماینده جریان اصولگرایی تشریف می آورند افراد غیر محافظه کارانه باشند تا مردم سره را از ناسره تشخیص دهند.

متاسفانه امشب که همه کاسه کوزه ها بر سر جریان دلسوز و انقلابی شکسته و عامل همه بدختی نظام و کشور را در همه ادوار را انقلابیون اصیل که البته در مواردی هم اشتباهاتی داشته اند، معرفی کردند که البته باعث تاسف میباشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۹
* نظر:
ارسال نظرات
ساده نیوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
۲
۰
اسم این برنامه «دیروز ، امروز ، فردا» است .
اشتباه نوشتید .
پاسخ
بصیرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
۲۱
۵
این برنامه از وقتی فرد مستقل و متعهدی چون آقای یامین پور را کنار گذاشت دیگر قابل دیدن نیست !!! این آقای مجری هم متاسفانه دارای تفکر خاص جناحی ضد احمدی نژاد است !!!!
پاسخ
یکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۸
۲
رنجبران به درد همان تهیه گزارش از راهپیمایی 22 بهمن می خورد.
البته نه به خاطر این کارشون که کلی نظرم در مورد ایشون اینه.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۴
این مشکل آقای رنجبران نیست عزیزم. اگرچه بنده خودم هم از نحوه اجرایش خوشم نمیاد ولی به هر حال یک مجری وظیفه دارد بی طرف باشد. اما مشکل کجاست؟ مشکل اینجاست که اصلاح طلبان تندرو آمده اند زیر چتر اعتدال و با این نان همان حرف ها و مواضع خودشان را مطرح می کنند و بسیاری از اصولگرایان هم متاسفانه از ترس اینکه از چشم بیفتند به جای رعایت حق دارند یکی به نعل می زنند و یکی به میخ. شما ببینید چه کسی صراحتا حرفش را می زند و از انقلاب و اسلام بدون ترس و واهمه دفاع می کند همو اصولگراست و همو انقلابی مومن است. شما هیات رئیسه مجلس را می بینید خیال می کنید اصولگرایی این است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۵
۴
آره واقعا درست گفتی ما هم ناراحت شدیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۳
۴
جناب اقای خباز شما تفاوت قبل و بعد را نمی داند؟ قبل از اتمام انتخابات چه کسی خود را پیروز انتخابات به دنیا معرفی کرد؟ قبل از انتخابات چه کس شورش خیابانی را در صورت عدم پیروزی اعلام کرد؟
پاسخ
منتقد بی سواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
۸
۵
هر چی دلشون میخاد از دولت پر کار احمدی نژاد میگن تا شان اجتماعیشان را به حساب خود نگه دارن اما نام این برنامه را باید گذاشت نقد غیر منصفانه دیروز دیروز دیروز که پرچم عزیز ایران رنگ سرخش را با رنگ بنفش به نمایش میگذارد که برای بیننده ای مثل من بسیار رنج آور است پرچم ایران نماد ملی ماست وبا تغییر دولتها نباید رنگ سرخ آن تغییر کند اینقدر از دولت گذشته نقد میکنند بعد از تقوا میگویند جالبه فتنه 88 را به رییس جمهور سابق احمدی نژاد نسبت داد فتنه امریکایی اسرائیلی را برچسبی که هرگز به احمدی نژاد نمیچسبد آقای خباز ای کاش جناحی سخن نمیگفتی
پاسخ
سید امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
۳
۸
با سلام
من از همه دوستان خواهشمندم کم لطفی نکنند ، آقای رنجبران داور نیستند ایشان مجری برنامه هستند و باید شخص مقابل پاسخگو میبودند . ضمنا جناب آقای خباز شخصیت شناخته شده ای دارد و فرا افراطی بودن ایشان واضح و مشخص است و ضمنا مشخص بود که ایشان بیشتر مطالبشان از خودشان نیست و دیکته شده برای قصورهای دولت است . کاش شخص دیگری جلوی ایشان میبود و پاسخ میداد . متاسفانه بعضی از بزرگواران احساس میکنند اگر جواب قاطعانه بدهند دال بر بی اخلاقی می باشد . میشود قاطع و با اخلاق سخن گفت .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۱
یاد یامین پور و شمخانی بخیر...
پاسخ
یاسین حکمت علوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
۸
۰
منتسب کردن فتنه 88 به سخنرانی احمدی نژاد سوای این که حرف ایشان درست بوده یا نه واقعا تاسف برانگیزه! یک طرف فتنه چون هم حزبی اوناس حتی نمی خوان قبول کنن اشتباهات بلکه خیانتهاش رو.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها