أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۲۵۳۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
محافل سیاسی و رسانه‌ای غرب معتقدند در مذاکرات وین ۴، واقعیت‌ها بر توهمات غلبه کرد و ایران در برابر زیاد‌خواهی‌های آمریکا و اروپا مقاومت نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، در ستون اخبار ویژه کیهان آمده است:

برخلاف ادعای خاتمی مبنی بر این که بنیاد باران بنیادی سیاسی نیست، گروهی از افراطیون به عنوان اعضای شورای عالی این بنیاد انتخاب شدند.

محمدجواد امام از بازداشت‌شدگان فتنه ۸۸ اسامی ۲۵ نفر را به عنوان اعضای شورا اعلام کرده که اغلب آنها اعضای مرکزیت احزاب منحله‌ای نظیر مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) هستند. در میان اسامی نام محسن آرمین، جواد امام، جعفر توفیقی، حمیدرضا جلایی‌پور، مرتضی حاجی، سید صفدر حسینی، هادی خانیکی، احمد خرم، سید حسن رسولی، عبدالله رمضان‌زاده، علی شکوری راد، محسن صفایی فراهانی، محمدرضا عارف، فاضل میبدی، الهه کولایی، محمد کیانوش راد، سید حسین مرعشی، مصطفی معین و عبدالله ناصری دیده می‌شود.

خاتمی که پیش از این ریاست بنیاد باران را بر عهده داشته، مدعی شده بود این بنیاد ماهیت سیاسی و تلاش برای حضور در قدرت ندارد.

در این میان محمدرضا عارف چند ماهی است رأسا اقدام به راه‌اندازی بنیاد امید ایرانیان مستقل از بنیاد باران کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها