يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۲۵۷۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
مشاور شهردار تهران:
مشاورعالی شهردار تهران با بیان این که مسکن مهر زاغه نشینی نوین است، گفت: مسکن مهر نه تنها هویت بخش نیست، بلکه آسیب های اجتماعی نیز ایجاد می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، سید محمد هادی ایازی روز یکشنبه در اولین همایش شهرسازی ایرانی اسلامی که در فرهنگسرای اندیشه در حال برگزاری است، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی ساختمان های مرتفع بسیاری ساختیم اما به هویت بخشی آنها توجه نکردیم .

 مشاورعالی شهردار تهران با بیان این که مسکن مهر زاغه نشینی نوین است، گفت: مسکن مهر نه تنها هویت بخش نیست، بلکه آسیب های اجتماعی نیز ایجاد می کند.

وی افزود: دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص معماری ایرانی اسلامی باعث شد که شهرداری تهران توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

ایازی با بیان این که ما معماری متعلق به دوران انقلاب اسلامی نداریم، گفت: این در حالی است که ما معماری دوران قاجار، صفوی و حتی پهلوی اول و دوم را داریم و این اشکال جدی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها