أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۶۳۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
دانشجویان دانشگاه آزاد شهر قدس در اعنراض به وضعیت نامطلوب فرهنگی این دانشگاه و بویژه کم توجهی مسئولین به مسئله حجاب در مقابل دفتر ریاست تجمعی اعتراضی برگزار کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد شهر قدس امروز در اعتراض به وضعیت نامطلوب فرهنگی و حجاب در محیط دانشگاه، مقابل دفتر رئیس واحد شهرقدس تجمع کردند و ضمن تأکید بر توجه رئیس این دانشگاه به موضوع فرهنگی، مطالبات خود در حوزه فرهنگی را اعلام نمودند.

 

این دانشجویان معتقد هستند در ماه های اخیر به موازات گسترش پدیده بدحجابی در جامعه دانشگاهی، شاهد سکوت و بی برنامگی و انفعال فرهنگی دانشگاه آزاد شهرقدس در سطوح مسئولان بوده‌ایم و این علتی شد تا دشمنان کمین کرده جمهوری اسلامی فرصت را غنیمت شمرده و به ترویج بی بندوباری در فضای دانشگاه ها مبادرت کنند، به طوری که در دانشکده های مختلف دانشگاه بصورت علنی و با چراغ سبز عده ای اجیر شده فراری، حرکات شنیع و هنجارشکنانه کشف حجاب به عنوان «آزادی یواشکی» رخ داده که باعث بهره برداری رسانه های ضد انقلاب در فضای مجازی شده است.


دانشجویان ارزشی با اشاره به پسوند اسلامی در دانشگاه آزاد معتقد هستند قوانین حوزه فرهنگی دانشگاه نیز ضمن ارتقا، باید لازم الاجرا شود و دانشجویان در تجمع امروز خواستار مطالبات زیر شدند:


- از آنجایی که ریاست دانشگاه و همچنین معاونت فرهنگی موظف به ترویج فرهنگ عفاف و اصلاح نابسامانی های فرهنگی است، لذا ما خواستار عزل مسئول فرهنگی واحد به دلیل عدم رویکرد اسلامی به مباحث فرهنگی در دانشگاه و واگذاری این سمت به افراد کارشناس و متخصص در این حوزه هستیم.

 

- خواستار انجام اقدامات عملی در راستای اجرای قوانین و آیین نامه های حجاب و عفاف توسط ریاست دانشگاه و سایر مسئولانی که به هر نحوی با مقوله فرهنگی ارتباط دارند هستیم.

 

- برخورد جدی و قانونی با همه عاملان هنجارشکنی و ترویج بی عفتی در دانشگاه و مسئولان مقصر در این امر را می خواهیم.

 

- لازم به ذکر است، در صورت ادامه بی تفاوتی و اهمال کاری جناب عالی به عنوان مدیریت مجموعه علمی-فرهنگی دانشگاه، مطالبات خود را از سایر مبادی قانونی و عندالزوم طبق بند «م» وصیت نامه حضرت امام خمینی رحمه الله و از طریق اقدام انقلابی پیگیری می کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها