أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۶۷۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
«حزب مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ فکر می‌کرد معین و هاشمی رفسنجانی به مرحله دوم می‌روند و در مرحله دوم با توجه به رای منفی زیاد هاشمی، این معین است که به نمایندگی از حزب مشارکت رئیس جمهور می‌شود.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، این روایت را علی شکوری‌راد عضو حزب منحله مشارکت بیان کرده است. وی در مصاحبه با روزنامه اجاره‌ای آرمان گفت: آن زمان که در ستاد دکتر معین فعال بودیم، پیش‌بینی می‌کردیم که آقای هاشمی به دور دوم انتخابات برود و پیش‌بینی می‌کردیم که در دور دوم توفیقی به دست نیاورد، چون ایشان هم رای مثبت اول را در کشور داشت و هم رای منفی بالایی و به این ترتیب میزان رای ایشان از یک مقدار معین بالاتر نمی‌رفت. اما در مرحله اول هم پیش‌بینی ما درست از کار در نیامد و دکتر معین به مرحله بعد نرفت و هم پیش‌بینی طرفداران آقای کروبی درست نبود. ما فکر می‌کردیم انتخابات در شرایطی برگزار می‌شود که هیچ باختی در آن نیست به این ترتیب آقای احمدی‌نژاد در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفت و برنده انتخابات شد. آقای هاشمی آن زمان نماد برجسته‌ای بود و آقای احمدی‌نژاد به عنوان نمادی از اپوزیسیون توانست آرای زیادی را برای خود به دست بیاورد.

وی تصریح می‌کند: آن زمان اصلاح‌طلبان به زمین سخت خورده بودند و خط مشی خاتمی از سوی برخی اصلاح‌طلبان ]از جمله حزب مشارکت[ تخطئه می‌شد و افراد شروع به ایراد گرفتن از هم کرده بودند.

شکوری‌راد در این مصاحبه چندین‌بار تصریح کرد که اصلاح‌طلبان فاقد برنامه و پیش‌بینی هستند به عنوان مثال او می‌گوید: خاتمی در سال ۷۶ برخلاف پیش‌بینی رئیس جمهور شد و در انتخابات سال ۸۴ نیز پیش‌بینی مشارکت و اصلاح‌طلبان در‌ست از آب درنیامد. او می‌گوید سیاست در کشور ما برنامه‌محور نیست و گرته‌برداری است.

عضو حزب منحله مشارکت درباره ناکامی اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر سال گذشته تهران می‌گوید: «در شورای شهر هم تکروی بود. آقای محسن هاشمی کاندیدای اصلاح‌طلبان نبود فقط اصلاح‌طلبان در مقابل ایشان فردی را معرفی نکردند. یعنی بر اساس جلسه یا خرد جمعی ایشان معرفی نشده بودند.

شکوری راد این را هم گفته که ما نیروهای اصلاح‌طلب کیفی در شهرستان‌ها نداریم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها