يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۲۶۷۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
دو دختر 15 ساله که مورد تجاوز گروهی قرار گرفتند، خود را از درخت آویزان کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، پلیس هند پنجشنبه اعلام کرد اجساد دو دختر نوجوان هند درحالی که دریکی از روستاهای شمال این کشور به یک درخت آویزان شده بود، کشف شد.

یک گروه پنج نفره از مردان به این دو دختر تجاوز کرده بودند.

بنابراعلام پلیس ، بررسی های پزشکی نشان می دهد که این دو دختر 14 و 15 ساله سه شنبه شب پس از آنکه در یکی از روستاهای بخش بوداون در ایالت اوتارپرادش مورد تجاوز قرار گرفتند ، خود را دار زده اند.

آتول ساکسنا رئیس پلیس بوداون گفت :« گزارش نشان می دهد که این دارآویختگی پیش از مرگ بوده است که به این معنا است که این دختران خودکشی کرده اند. اما ما همه جنبه های این ماجرا را پیش از نتیجه گیری بررسی خواهیم کرد.»

وی افزود:« مظنون اصلی این پرونده که مردی به نام پاپو است پس از شکایت نزدیکان این دو دختر علیه پنج تن به اتهام تجاوز جمعی ، قتل و تجاوز جنسی به افراد زیر سن قانونی ، بازداشت شد.»

وی همچنین گفت :«گروهی مرکب از 50 تن از نیروهای پلیس در جستجوی متهمان فراری هستند.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از دهلی نو ، خانواده های قربانیان و ساکنان روستاها به کم کاری پلیس پس از کشف اجساد که صبح چهارشنبه صورت گرفت ، اعتراض کردند.

این خشونت ها بار دیگر دشواری هایی پیشگیری از خشونت های جنسی در هند را با وجود تشدید قوانین و تلاش ها برای تغییر رفتارها در قبال زنان از زمان تجاوز جمعی و مرگ یک دانشجو در دهلی نو در اواخر سال 2012 که هند را بهت زده کرد ، نشان می دهد.

اوایل سال نیز یک دختر جوان در یکی از روستاهای دورافتاده بنگال غربی (شرق هند) براساس دستور شورای ریش سفیدان که با ارتباط او با یک مسلمان مخالف بودند ، به صورت جمعی مورد تجاوز قرار گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها