يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۲۷۲۸۳
زمان انتشار: ۰۸:۳۰     ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
گزارشی از یک اقدام تأمل برانگیز؛
معرفی خوش‌تیپ‌ترین دختر دانشکده منابع طبیعی دانشگاه سراسری ارومیه در جشن فار‌غ‌التحصیلی دانشجویان با حضور مسئولان دانشگاه انجام شد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه سراسری ارومیه جشن فارغ‌التحصیلی برای ورودی‌های 89 رشته‌های جنگل‌داری و مرتع و آب‌خیزداری برگزار شد که در آن رئیس دانشکده منابع طبیعی، معاونت اداری و مالی دانشگاه، کارشناس معاونت فرهنگی و مسئول انجمن‌های علمی، اساتید دانشکده، دانشجویان و همچنین خانواده دانشجویان حضور داشتند.

مراسم طبق روال با سخنرانی رئیس دانشکده، اجرای زنده موسیقی، پخش کلیپ‌هایی از دوران بچگی دانشجویان و ... ادامه یافت‌، اما در پایان مجری برنامه در یک اقدام نامتعارف و تعجب برانگیز مغرورترین و خوش‌تیپ‌ترین دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشکده منابع طبیعی ارومیه را برای کسب جایزه معرفی و به روی سن دعوت کرد.

همراه با معرفی مجری دانشجویانی با القاب "خوش‌تیپ‌ترین"، "شوخ‌ترین"، "درس‌خوان‌ترین" و "مسئولیت‌پذیرترین" دختر و پسر فارغ‌التحصیل، با تشویق حضار برای دریافت جوایز بالای سن رفتند.

جالب اینجاست که جایزه خوش‌تیپ‌ترین دانشجو به یکی از دانشجویان دختر اختصاص یافت!

متاسفانه این‌ اتفاق‌ها در حالی در دانشگاه‌ها رخ‌ می‌هد که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال مقوله فرهنگ را مورد تاکید قرار دادند و از مسئولان اهتمام بیشتری در زمینه فرهنگ را مطالبه کردند. حال جای این سوال است که آیا متولیان آموزش‌عالی ارتقای فرهنگ ایرانی اسلامی را در مشخص کردن خوش‌تیپ‌ترین دختر دانشگاه جستجو می‌کنند؟ و آیا متولیان دانشگاه‌های ما پیشرفت فضای علمی را در داشتن دانشجویان خوش‌تیپ‌ و شوخ‌ می‌دانند؟ آیا مهمترین مراکز آموزش‌عالی کشور تا این اندازه به خود واگذار شده‌اند که تحت عنوان جشن‌های گوناگون، آرمان‌های انقلاب را خدشه دار می‌کنند و هیچ کس نیست تا صدای شکستن استخوان‌های فرهنگ ایرانی را در این گونه دانشگاه‌ها بشنود؟ پاسخگوی این خودسری‌ها که ظاهرا در میان دانشگاه‌ها در حال گسترش است، چه کسی خواهد بود؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها