يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۲۷۸۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
با توجه به ترافیک سنگین در جاده کندوان و یک طرفه شدن جاده از سمت تهران امکان حضور اورژانس در جاده امکان پذیر نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از چالوس، از آنجایی که دو دستگاه آمبولانس 115 در این ایام در جاده چالوس مستقر هستند و هر دو دستگاه به دلیل تصادف امروز عازم بیمارستان طالقانی شدند، امکان برگشت و استقرار در جاده چالوس به دلیل یک طرفه بودن آن مهیا نیست.

یکی از معضلاتی که همیشه در مسیر جاده چالوس اتفاق می افتد، یک طرفه بودن جاده و عدم امداد رسانی مطلوب به مسافران است که در این زمینه باید برنامه ریزی اصولی انجام شود.

ضرورت استقرار 5 آمبولانس در جاده چالوس در ایام تعطیلات

فرماندار چالوس گفت: نیاز است در ایام تعطیلات که جاده یک طرفه می شود تعداد آمبولانسهای مستقر در این مسیر افزایش و بیش از 5 دستگا باشد.

محمد ناصر زندی بیان کرد: با توجه به یک طرفه شدن جاده چالوس از سمت تهران به چالوس از صبح امروز متاسفانه دو دستگاه آمبولانسی که مصدومین را به بیمارستان چالوس منتقل کردند به دلیل یک طرفه بودن امکان برگشت و استقرار مجدد در جاده میسر نبود.

وی گفت: در این مورد با استاندار، معاون عمرانی و فرمانده پلیس راه کشور تماس گرفته شد که در چنین وضعیتی که جاده یک طرفه می شود باید برای امداد رسانی مطلوب نیز چاره اندیشی شود.

فرماندار چالوس تصریح کرد: از استاندار مازندران درخواست شد در صورت امکان در این ایام تعداد آمبولانش های بیشتری در جاده چالوس استقرار یابند یا اینکه یک دستگاه بالگرد اورژانس در جاده چالوس برای ماموریت امدادی مستقر شود.

وی گفت: در حال حاضر که امکان برگشت آمبولانس وجود ندارد با شهرستان کرج هماهنگ شد تا در صورت نیاز مرکز اورژانس 115 آن شهرستان نسبت به انتقال مصدومین به سمت چالوس اقدام کنند.

زندی تصریح کرد: با سد سیاه بیشه نیز هماهنگ شد در صورت نیاز یک دستگاه آمبولانس آن شرکت نیز در صورت نیاز اقدام لازم را انجام دهند.

وی گفت: تمام نیروهای امدادی ،هلال احمر،راه و ترابری و پلیس راه در مسیر در آماده باش کامل قرار دارند.

احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس

فرمانده نیروی انتظامی چالوس گفت: با توجه به بارندگی که در مسر جاده چالوس وجود دارد احتمال ریزش سنگ وجود دارد.

سرهنگ علی طبری اتباعی افزود: نیروهای پلیس راه جاده چالوس و ولی آباد در مسیر در آماده باش کامل قرار دارند.

وی گفت: وضعیت ترافیک نیمه سنگین بوده و تا ساعت 19 جاده از سمت تهران به چالوس یک طرفه است.

حضور 3 تیم راهداری در جاده چالوس

محمد رضا کاوه فیروز، رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس نیز  از استقرار سه تیم راهداری در جاده چالوس خبر داد و افزود: سه تیم راهداری متشکل از 15 نفر در مسیر جاده چالوس اعم از پل زنگوله،ولی آباد و هزارچم حضور دارند.

وی گفت: تاکنون ریزش کوه و سنگ در مسیر جاده چالوس گزارش نشده است و شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر هستیم.

کاوه بیان کرد: صبح امروز شاهد بارش شدید باران در مسیر بودیم اما در حال حاضر از شدت بارش باران نیز کاسته شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها