أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۸۰۰۵
زمان انتشار: ۰۸:۴۴     ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
این روزها همه دست به کار شدند؛ سال فرهنگ است و با هم قرار گذاشتیم تا جهاد کنیم؛ وقتی تمام تریبون‌ها منبری می‌شوند برای رساندن پیام اسلام و امر به معروف این فروع زیبای دین؛ هرکس با زبان خودش.
«اصلاً برایم اهمیت ندارد کسی به دلیل اعتقاد من نخواهد به صدایم گوش بدهد؛ و این صحبت را تعمیم می‌دهم، اگر کسی به دلیل نوع حجابتان نخواهد با شما ارتباط برقرار کند اصلاًا ز زندگی‌تان حذفش کنید، اگر هدف را بدانیم طعنه‌ها می‌شوند مشتی حباب روی آب».  در هفته گذشته حامد زمانی طی مصاحبه‌ای به بهانه آهنگ «زیبایی عشق» که به موضوع حجاب و عفاف اختصاص دارد، از این زیبایی عشق گفت: حجاب در استحکام خانواده‌ها تأثیر دارد؛ در خانواده‌هایی که حجابشان کامل است اکثراً آرامش و صفاست و بسیاری از مشکلاتی که در خانواده‌های دیگر است اصلاً در این خانواده‌ها جایی ندارد و برایشان مطرح نیست و این از برکات حجاب است.   

با هم این ترانه زیبا که سروده میلاد عرفان پور است را می‌شنویم:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها