أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۸۰۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از هلاکت دو شرور قاچاقچی و کشف مواد مخدر از نوع هروئین، تریاک و حشیش توسط مرزداران هنگ مرزی تایباد خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس, محمدکاظم تقوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار رسیده به هنگ مرزی تایباد مبنی بر ورود مواد مخدر توسط اشرار مسلح از حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد بلافاصله موضوع در دستور کار عملیاتی مرزبانان این هنگ قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مرزداران این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد با اشرافیت اطلاعاتی در مبادی ورودی احتمالی اشرار کمین کرده و با سوداگران مرگ درگیر شدند.

تقوی افزود: در این درگیری مرزداران این فرماندهی در هنگ تایباد موفق شدند دو نفر از اشرار را به هلاکت رسانده و مابقی آنها با استفاده از عوارض طبیعی زمین و تاریکی شب به آن سوی مرز متواری شدند.

وی تصریح کرد: مرزداران هنگام پاکسازی محل درگیری موفق به کشف بیش از 90 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین، تریاک و حشیش و همچنین تجهیزات فنی قاچاقچیان شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تاکید کرد: مرزداران و مرزبانان خراسان رضوی با تلاش‌های شبانه روزی خود به شدت با قاچاقچیان و اشرار مسلح برخورد می‌کنند تا امنیت را برای هموطنان خود به ارمغان آورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها