کد خبر: ۲۲۸۶۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران جشنواره شعر فجر هم به مانند آئین تجلیل از دست‌اندرکاران نمایشگاه کتاب تهران، پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر هم به مانند آئین تجلیل از دست‌اندرکاران بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.
 
این مراسم قرار است پیش از ظهر امروز با حضور سیدعباس صالحی و در محل معاونت فرهنگی وزارت ارشاد برگزار شود و در آن از اعضای کمیته علمی و اجرایی جشنواره شعر فجر تقدیر به عمل بیاید. اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره شعر فجر در این مراسم حضور ندارند.
 
در حالی که عبدالجبار کاکایی دبیر هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر صبح امروز دوشنبه 19 خرداد در گفتگویی با خبرنگار مهر از حضور خبرنگاران در این برنامه، استقبال و پوشش رسانه‌ای آن را مثبت ارزیابی کرد اما معاونت فرهنگی وزارت ارشاد هیچ دعوتی از خبرنگاران برای حضور در این برنامه نکرده است.
 
در یک هفته اخیر، این دومین برنامه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد است که از خبرنگاران برای پوشش آنها دعوت نمی‌شود؛ دوشنبه هفته گذشته هم مراسم تقدیر از نهادها و سازمان‌های همکار در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بدون حضور خبرنگاران در تالار رودکی در تهران برگزار شد.
 
هنوز دلیل دعوت نکردن از خبرنگاران برای پوشش رسانه‌ای این برنامه‌ها مشخص نیست و این سوال به وجود آمده که آیا قرار است مسائل و مباحثی در آنها مطرح شود که افکار عمومی نباید از آن مطلع شود؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها