أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۹۱۲۸
زمان انتشار: ۰۸:۳۷     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
صلاحیت مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به تایید معاون وزیر ارشاد در دولت اصلاحات رسید.
به گزارش پایگاه 598 ، کیهان نوشت: علی‌اصغر رمضانپور معاون فرهنگی وزارت ارشاد در دولت اصلاحات بود که چند سال پیش از کشور گریخت و هم اکنون به شکل روزمزدی با شبکه بی‌بی‌سی و برخی رسانه‌های مشابه همکاری می‌کند.



وی در مصاحبه با رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا از انتصاب علی‌اصغر سیدآبادی همکار نشریات زنجیره‌ای به عنوان مدیر دفتر مطالعات معاونت فرهنگی ارشاد استقبال کرد و او را فردی ضد سانسور توصیف کرد. همکار بی‌بی‌سی می‌گوید سیدآبادی در زمینه مبارزه با سانسور فعالیت می‌کند و نامه حذف سانسور خطاب به ارشاد را امضا کرده است.

سیدآبادی از همکاران نشریات توقیف شده اعتماد ملی و یاس نو (وابسته به حزب مشارکت) است که چند روز پیش توسط عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد به سمت مورد اشاره منصوب شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۶ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
خاک بر سر منافق نفهم بی مخ بکنن چه داخلی چه خارجی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها