أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۹۲۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره ارتقای سطح تربیتی، آموزشی و محیط خدمت سربازان گفت: شرایط خدمتی این عزیزان بهتر شده و ستاد کل نیروهای مسلح و مجموعه ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروی انتظامی همه در تلاش هستند که این شرایط بازهم بهتر شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر "شاهین تقی‌خانی" جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: وقتی منزلت و جایگاه سربازی خوب بازشناسی و معرفی شود، سرباز عزیز ما احساس منزلت و جایگاه بالاتری کرده و متوجه می‌شود کشور، مردم و نظام به او اهمیت قائل بوده و قدردان زحمات او هستند، در نتیجه در مأموریت خود محکم‌تر، دقیق‌تر و سفت‌تر می‌ایستند و با اعتقاد بیشتری مأموریت مقدس خود را انجام می‌دهند.
 
وی افزود: اهداف مقدسی برای این جشنواره‌های جوان سرباز مشخص شده و ششمین دوره جشنواره جوان سرباز تلاش کرد تا به بخشی از این اهداف برسد.
 
امیر "تقی‌خانی" تصریح کرد: فضای بسیار خوبی که در جشنواره جوان سرباز با حضور بیش از 2500 سرباز و تعدادی از مسئولان کشور ایجاد شد، نشان داد که این سربازان عزیز ما هم از روحیه و شادابی خوبی برخوردارند و هم ایثارگر هستند و هم به موقع خودش برای حفظ نظام و مملکت و دین خود تا آخرین قطره خون خواهند ایستاد.
 
جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره لزوم توجه به امکانات مربوط به سربازان و خوشایندسازی محیط سربازی که مورد تأکید مقام معظم رهبری درباره توجه به زیست، تغذیه و محل استراحت سربازان بوده است و طرح‌ها و برنامه‌های ارتش در این‌باره گفت: یقیناً نه فقط ارتش، بلکه همه نیروهای مسلح و تمام فرماندهان و دلسوزان نظام با همه وجود برای ارتقاء سطح تربیتی، آموزشی و محیط خدمت سرباز کوشیده‌اند.
 
وی افزود: در دورترین مراکز سربازی ما حتی به جرأت می‌توانم بگویم که بعضی مراکز سربازی نیروهای مسلح ما دارای امکاناتی بیشتر از شهرستان نزدیک آن‌ها هستند، یعنی این مجموعه به گونه‌ای تلاش کرده‌اند که امکانات را برای این عزیزان فراهم کنند.
 
جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطر نشان کرد: این ارتقاء صورت گرفته و شرایط خدمتی عزیزان بهتر شده و ستاد کل نیروهای مسلح و مجموعه ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروی انتظامی همه در تلاش هستند که این شرایط بازهم بهتر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها