أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۲۹۵۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
دبیر کمیته سیاسی جبهه اصلاح طلبان اعلام کرد: اعضا و تشکل های این جبهه به همراه جبهه اعتدالگرایان عصر شنبه و در سالگرد ۲۴ خرداد ماه با آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار می کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، جمشید ایرانی روز چهارشنبه اظهار داشت: تمامی اعضای جبهه اعتدالگرایان و جبهه اصلاح طلبان در این دیدار حضور خواهند داشت و از صحبت های آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی استفاده می کنند.

این فعال حزبی اضافه کرد: سال گذشته و در آستانه ۲۴ خرداد ماه نیز جبهه اعتدالگرایان و اصلاح طلبان با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار داشتند.

رییس جبهه اصلاح طلبان را محمد جواد حق شناس بر عهده دارد و مسوولیت جبهه اعتدالگرایان نیز به صورت فصلی به محسن صفر پور سپرده شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها