يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۲۹۶۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رسا در عراق، حجت الاسلام سید رضا بطحایی از طلبه های ایرانی که به همراه خانم و فرزندش در حال بازگشت از زیارت بارگاه ملکوتی امامین عسکریین(ع) در سامرا بود از سوی تروریست های داعش به شهادت رسیدند.
طلاب ایرانی حوزه علمیه نجف اشرف با صدور پیامی شهادت این طلبه و خانواده اش را تسلیت گفته و جنایت تروریست ها را به شدت محکوم کردند.
در این پیام آمده است: طلاب حوزه علمیه نجف با غم و اندوه فراوان شهادت حجت الاسلام سید رضا بطحایی به همراه همسر و فرزندش و همچنین خانواده ای دیگر که در هنگام بازگشت از سامرا از سوی وهابیت خوارج زمان و تکفیری ترور و به توفیق شهادت نائل شد را تسلیت می گویند.
طلاب حوزه نجف افزودند: وی با الگوگیری از جدش حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، همسر و فرزند خود را در راه خداوند متعال تقدیم کرد.
حوزویان ایرانی خاطر نشان ساختند: یا اباعبدالله(ع) این سید پاک به همراه همسر و فرزندش با خون خود به دیدار شما می آیند. این شهید در راه امام زمان(عج) و زیارت بارگاه ملکوتی پدر این امام بزرگوار به شهادت رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها