أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۰۷۹
زمان انتشار: ۰۰:۴۰     ۲۳ مهر ۱۳۹۰
مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*پس از آنکه آیت الله مهدوی کنی در هدایت و وحدت جریان اصولگرایی تجربه موفقی را پشت سر گذاشت، اخیرا اصلاح طلبان هم به دنبال چهره ای هستند تا آنان را منسجم نماید. در جلسات اخیر اصلاح طلبان برخی گروه ها از آیت الله موسوی اردبیلی به عنوان گزینه مطلوب این جریان نام برده اند.

 *شنیده ایم در جلسه اخیر مجمع روحانیون مصوب شده است در روز عید غدیر با صدور بیانیه ای حضور خود را در انتخابات مجلس اعلام نمایند. برخی اعضاء موثر مجمع معتقدند اگرچه ظرفیتی برای انتخابات نداریم اما فرصتی هم بهتر از انتخابات برای اعلام حضور و ورود مجدد به عرصه سیاسی کشور نداریم.

 *پخش سلسله بحث های"درس هایی از قرآن" توسط استاد قرائتی به زبان عربی، مخاطبان و بازتاب های فراوانی در کشورهای عربی به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس به همراه داشته است.

 *اعتیاد به معضلی برای برخی بازیگران سینما تبدیل شده است. اخیرا یکی از بازیگران و از ستاره های مشهور سینما به کوکائین اعتیاد پیدا کرده و در وضعیت نامناسبی به سر می برد. سال گذشته وی علاوه بر بازی در فیلمهای متعددی ، تابلوهای شهری تصاویر وی را برای تبلیغ یک پوشاک مارک دار در تهران به نمایش گذاشته بودند.

 *در محافل سیاسی مطرح است که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سه شهر قم، اصفهان و تهران را برای کاندیداتوری خود در نظر دارد. گفته می شود وی در صورتی از قم کاندیدا خواهد شد که حمایت جامعتین و مراجع را به صورت کامل همراه داشته باشد.

 *منزل مسکونی یکی از صاحبان بانک های خصوصی که در منطقه الهیه تهران واقع است حدود 65 میلیارد تومان قیمت دارد. بانک مرکزی مجوز این بانک را در بررسی مجدد قرار داده است. وی دارای املاک و مجتمع های تجاری متعددی در کشور است.

 *برخی منابع از جابجایی های گسترده در صداوسیما خبر می دهند. معاونت حقوقی از اداری مالی جدا خواهد شد. درمدیریت برخی شبکه ها از جمله جام جم احتمال نقل و انتقال وجود دارد. حداقل پنج مدیر کل استان های صداوسیما هم خود را برای مجلس آماده می کنند.

 * با مرتفع شدن مشکل تحصیلی مشایی در دانشگاه تربیت مدرس، وی از ترم آینده دانشجوی رشته فوق لیسانس حقوق بین الملل این دانشگاه خواهد شد. مشایی 18 شغله ، در آزمون مجازی این دانشگاه شرکت کرده بود.

 * حدود یکسال است که جلسات هیات نظارت بر کتاب برگزار نشده است. از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی آقایان سید مهدی خاموشی، هادی صادقی، بهمن دری، حسین کچوئیان، محسن مومنی، احمد شاکری و سوسن کشاورز برای هیئت نظارت بر کتاب بزرگسالان انتخاب شده اند اما هنوز حکم آنان صادر نشده است.

  *جریان اصلاح طلبی اقدام به اجاره سالن یکی از وزارتخانه های دولتی برای عید غدیر نموده تا جلسه ای انتخاباتی را در این روز برگزار نماید.این جریان با نام جعلی اقدام به اجاره این سالن نموده است.

 *در 6 ماهه امسال 134 هزار نفر بیمه اجباری شده اند. در این مدت 70 هزار نفر نیز از بیمه بیکاری برخوردار شده اند. این آمار نشان می دهد میان چشم انداز اشتغال و واقعیت موجود در صحنه عمل فاصله بسیاری وجود دارد.

 *در مراسمی که اخیرا یکی از خودروسازان در برج میلاد برگزار کرده است برای یکی از آواز خوانان مبلغ 14 میلیون تومان دستمزد پرداخت شده است.

 *بالاخره بعد از گذشت 7 ماه از سال به دستور رئیس جمهور 30 درصد از بودجه فرهنگی کشور در سال 90 ابلاغ شد. 70 درصد بقیه قرار است آواخر سال ابلاغ شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها