يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۰۹۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
مشاور فراری موسوی در پاریس گفت ما باید سعی کنیم روحانی را در کنار خود داشته باشیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، اردشیر امیرارجمند با کمک سفارت آمریکا در ترکیه از کشور گریخت و در پاریس برای مدتی گروهی موسوم به شورای هماهنگی سبز تشکیل داد که به جایی نرسید و عملا منحل شد. وی گعده چند تن از عناصر گروهکی ملی-مذهبی و چپ در پاریس گفته است: جنبش سبز باعث از بین رفتن بحث خودی-غیرخودی شد که حتی توسط برخی از دوستان ما هم تئوریزه شده بود.

فتنه‌گران سبز در سال ۸۸ علنا با طیفی از گروهک‌های ضدانقلاب شامل بهائیت، منافقین، مارکسیست‌های سابق، جبهه ملی، نهضت آزادی و حتی گروهک‌هایی نظیر ریگی پیوند خوردند؛ با همین بهانه که جنبش سبز خودی و غیرخودی ندارد.

امیرارجمند همچنین گفته است: روحانی نه رقیب ماست و نه طرف مقابل ما. هیچ انرژی از ما صرف مقابله با روحانی نباید بشود. باید سعی کنیم او را در کنار خود داشته باشیم.

او در عین حال می‌گوید: مدیریت مطالبات‌مان مهم است اما نباید آنها را به بهانه تضعیف دولت کنار گذاشت.

در نشست اپوزیسیون که بیژن حکمت، احمد سلامتیان، فرزانه عظیمی و سهراب رزاقی نیز حضور داشتند، رزاقی (مدیر دفتر مطالعات سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات)، به تخطئه موسوی و کروبی و خاتمی پرداخت و گفت: سران جنبش سبز نتوانستند نقش مدیریت و رهبری را داشته باشند و تبدیل به رهروان شدند. شیفتگی و عوام‌زدگی به آنها سرایت کرد. نیروهای جنبش سبز دچار توهم نسبت به توان حکومت بودند.

وی از بیژن زنگنه و وزرای دولت روحانی به عنوان سبزهای شرمگین یاد کرد و گفت جنبش سبز آفاتی هم داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها