کد خبر: ۲۳۱۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۳ مهر ۱۳۹۰
امام جمعه پاوه گفت: 25 مهر ماه یک روز تاریخی، سرنوشت‌ساز و ماندگار در منطقه پاوه و اورامانت است.
 ماموستــا ملا‌قـــادر قـــادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: هنگامی که می‌بینیم مقام معظم رهبری بر ما منت نهاده و این شهر را لایق قدوم مبارک خود دانسته‌اند بر همه آحاد جامعه لازم است در استقبالی به یاد ماندنی از رهبر انقلاب تمام توان و همت خود را به کار گیرند چرا که این سفر مهم انشاالله تحولی بنیادی در همه عرصه‌ها ایجاد خواهد کرد.
وی عنوان کرد: 25 مهر 1390 در تاریخ اورامانات روزی تاریخی و ماندگار است و در این روز دوستان و دشمنان ما را رصد خواهند کرد تا شیوه استقبال مردم یک منطقه کرد و سنی‌نشین را از رهبر انقلاب مشاهده کنند.
امام جمعه پاوه بیان کرد: باید با حضور پرشور و حماسی شیعه و سنی در مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب دل دوستان این سرزمین اسلامی را شاد و دشمنان اسلام را مایوس کنیم.
قادری با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به پاوه اظهار کرد: حضور در این مراسم بسیار ضروری و مهم است چرا که رهبر فرزانه انقلاب میهمان تک‌تک اهالی اهل سنت منطقه اورامانات است.
وی با اشاره به حماسه شکستن حصر پاوه در سال 58 تأکید کرد: مردم پاوه با خلق آن حماسه به یاد ماندنی نام خود را به عنوان مردمی مقاوم و ثابت‌قدم در اذهان همه ثبت کردند و مقام معظم رهبری بر رشادت و از جان گذشتگی این مردم واقف هستند و به واسطه همراهی خالصانه این مردم با نظام و انقلاب پاوه به عنوان نماینده مناطق سنی‌نشین از سوی رهبر معظم انقلاب برای دیدار با مردم انتخاب شده است.
امام جمعه پاوه تصریح کرد: در روز 25 مهر ماه همه مردم به ویژه جوانان، با ادب و اخلاقی نیکو که خاص این منطقه است صحنه‌هایی را خلق می‌کنند که همواره در یادها و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.
امام جمعه پاوه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم کرمانشاه و همچنین بیانات ایشان در جمع علمای شیعه و سنی بر اهمیت وحدت و برادری و اتحاد مسلمانان تاکید کرد و وحدت را اساس جامعه اسلامی دانست. 
ماموستا قادری اضافه کرد: انتظار بنده از مردم شریف و قدرشناس پاوه و اورامانات این است که حماسه‌ای به یادماندنی‌تر از حماسه استقبال مردم کرمانشاه خلق کنند تا سرافرازی مردم اورامانات در خاطره‌ها زنده شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات این خطه افزوده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها