أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۲۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۴ مهر ۱۳۹۰
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: استقبال از مقام معظم رهبری در کرمانشاه ثابت کرد که مردم وفادار‌تر، موثرتر و اعتقادی‌تر از گذشته در صحنه انقلاب حاضرند.
ماموستا ملا‌احمد شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ثلاث باباجانی اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری سبب استحکام و وحدت‌ شیعه و سنی در استان می‌شود و راه را برای تفاهم و حل مشکلات فراهم می‌کند. 
شیخی ادامه داد: با این وحدت مثال‌زدنی اجازه نمی‌دهیم که استکبار و عوامل خارجی و داخلی صفوف منظم انسانی و اسلامی ما را خدشه‌دار کنند.
شیخی با اشاره به سابقه رفتار منافقانه دشمنان اسلام و انقلاب خاطرنشان کرد: این بار نیز منافقین و مستکبران عقب‌نشینی خواهند کرد.
وی اضافه کرد: مردم شریف شهرستان ثلاث باباجانی با تمام وجود حماسه‌ چهارشنبه 20 مهر را بار دیگر در 25 مهر در پاوه به نمایش خواهند گذاشت.  
امام جمعه ثلاث باباجانی حضور مقام معظم رهبری در خطه اورامانات را تاریخی خواند و با توجه به شهادت‌ها و رشادت‌های مردم این خطه در تاریخ انقلاب اسلامی، این شهر را نماد مقاومت و شهادت خواند.
وی ادامه داد: با توجه به نگرش دقیق و مثبت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مسئله شیعه و سنی این سفر سبب عزت نظام می‌شود.
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی بر حل موانع و مشکلات استان تاکید کرد. 
وی  گفت: سفر مقام معظم رهبری همیشه منادی دوستی و وحدت و دعوت به خیر و برادری است و در سخنرانی تاریخی کرمانشاه نیز ایشان  صراحتا بر این مسئله تاکید کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها