يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۲۸۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۰۵ تير ۱۳۹۳
در آستانه ماه مبارک رمضان پایگاه اینترنتی رسمی حاج حسن خلج رونمایی شد.
به گزارش598 به نقل از عقیق، این وب سایت دارای بخش های مختلفی از جمله مقالات ، اشعار، اخبار ، فیلم ، صوت و تصویر است و از این پس پوشش دهنده تمامی برنامه های این ذاکر اهل بیت خواهد بود.
 
این پایگاه اینترنتی به نشانی hassan-khalaj.ir  به همراه یادداشت و پیام ویدئویی حاج حسن خلج رونمایی شد:
 
 
با درود و سلام به پیشگاه تمام اولیاء و انبیاء الهی
 
و درود و سلام بی پایان خدا و اولیاء و انبیاء و ملائکه و جن و انس و تمامی خلق خدا به روح و جسم چهارده نور پاک و محور گردش افلاک جناب خاتم الانبیاء محمد مصطفی صلوات الله علیه و آله و مولای متقیان امیرالمومنین ( علیه السلام ) و بانوی جهانیان حضرت صدیقه کبری ( سلام الله علیها ) و یازده فرزند پاکشان که امامان خلقند از جناب مجتبی (علیه السلام ) تا آخرین آنها حضرت  بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف .
 
و با سلام به شما دوستان و ارادتمندان اهل بیت ( علیه السلام )
 
به لطف خدای متعال و عنایت حضرت معصومین علیهم السلام و زحمت چند تن از دوستان و عاشقان اهلبیت علیهم السلام این سایت  راه اندازی شد و امیدوارم که این سایت وسیله ای باشد برای ارتباط دوستان آل الله علیهم السلام و همکاری همگانشان در جهت رشد و ارتقای فکری و معرفتی در را شناخت حق تعالی و آینه های تمام نمای  حضرت حق که معصومین علیه السلام باشند .
 
لازم است متذکر شوم هیچ شبکه اجتماعی جز این سایت وابسته به حقیر نیست .
 
با آرزوی توفیقات روز افزون برای همه شما 
حسن خلج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها