أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۳۰۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۷ تير ۱۳۹۳
یک شرور مسلح در عملیات کمین مرزداران هنگ تایباد به هلاکت رسید و بیش از 30 کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: با دریافت خبر مبنی بر ورود مواد مخدر توسط اشرار مسلح از مرز تایباد، مرزداران وارد عمل شدند تا از ورود این افراد شرور به داخل مرز جلوگیری کنند.
 
این مقام مسئول مرزبانی ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی دیشب موفق شدند این اشرار مسلح را در کمین خود گرفتار کنند و پس از درگیری مسلحانه، یک شرور را به هلاکت برساندند. 
 
به گفته فرمانده مرزبانی خراسان رضوی سایر افراد شرور با استفاده از تاریکی و مناطق ناهموار مرزی با بر جای گذاشتن محموله خود موفق به فرار شدند. 
 
سردار تقوی خاطر نشان کرد: در پاکسازی محل درگیری 16 کیلو گرم هروئین، چهار کیلو و 800 گرم مرفین و 9 کیلو و 500 گرم حشیش و مقادیری مهمات نیز کشف و ضبط کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها