أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۳۴۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۹ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 ،خوان کوادرادو بدون شک یکی از ستارگان کلمبیا در جام جهانی بوده و عملکرد خیره کننده او در بازی شب گذشته مقابل اروگوئه چشم همه را به خود خیره کرد.

پاس گل دوم او به جیمز رودریگس، حکایت از استعداد شگرف این بازیکن سیه چرده داشت. او چندی است که مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است و باشگاه کاتالانی منتظر اتمام جام جهانیست تا مذاکرات با فیورنتینا را آغاز کند.

کوادرادو شب گذشته در پایان بازی تیمش مقابل اروگوئه، در نشست خبری بیشتر از پیروزی تیمش سخن گفت تا در مورد آینده اش.

تا همین دو ماه پیش مالکیت او بین اودینزه و فیورنتینا تقسیم شده بود اما حالا او بازیکن فیورنتینا محسوب می شود. آقای ماریو کنینی مدیر باشگاه فیورنتینا در روزهای اخیر صراحتا اعلام کرده است که کوادرادو غیر قابل ترانسفر است.

این در حالی است که قبل از جام جهانی ایجنت کوادرادو اعلام کرده بود که پیشنهاد های زیادی برای موکلش آمده و در پایان جام جهانی باید بنشینیم و یک تصمیم درست بگیریم.

در نشست خبری کوادرادو گفت : «من کاملا روی جام جهانی تمرکز کرده ام و در مورد نقل و انتقالات نمی خواهم چیزی بدانم. اگر مساله ای باشد ایجنت من در جریان است و خودم از چیزی اطلاع ندارم. می خواهم با کلمبیا تا جایی که ممکن است در این جام پیش برویم.»

وقتی از او در مورد پیشنهاد بارسا سوال شد در حالیکه لبخندی به وسعت صورتش بر چهره اش نقش بسته بود عنوان داشت : «بارسا؟ واقعا چیزی نمی دانم . به خود من تاکنون کسی چیزی نگفته است.»

چهره او در این لحظه بیش از هر کسی شبیه به رود گولیت در زمان حضورش در میلان شده بود.

در هر صورت باید منتظر پایان کار کلمبیا در جام جهانی بمانیم و پس از آن تکلیف آینده این ستاره مشخص خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها