أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۳۵۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۰ تير ۱۳۹۳
اینجا مجمع تشخیص مصلحت است یا هیئت دولت:
نکته ای که در این گزارش مورد توجه قرار گرفته، نزدیکی بیشتر مسئولین دولت تدبیر و امید به مجمع تشخیص مصلحت نظام و شخص آقای هاشمی رفسنجانی است. با این وجود حسن روحانی، رییس جمهور، در گفته هایش خود و دولت یازدهم را از وابستگی و نزدیکی به اشخاص و احزاب مبرا میداند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598؛ در 13 مرداد 92 و بعد از معرفی اعضای کابینه توسط رئیس جمهور انتقادات فراوانی به نحوه انتخاب اعضای کابینه شد. از جمله این انتقادات وارده، سن اعضای کابینه بود. سن اکثر اعضای کابینه و دیگر مشاوران و دستیاران رئیس جمهور بیش از 55 سال بوده و به نظر منتقدین این کهولت، موجب کم تحرکی و ناکارآمدی دولت خواهد شد.

از دیگر انتقادات به انتخاب معاونان و وزرا وابسته بودن آنها به احزاب مختلف و گروه های سیاسی-اقتصادی است که اینگونه وابستگی ها پیشینه سیاهی در تاریخ جمهوری اسلامی دارد.

اما نکته ای که در این گزارش مورد توجه قرار گرفته، نزدیکی بیشتر مسئولین دولت تدبیر و امید به مجمع تشخیص مصلحت نظام و شخص آقای هاشمی رفسنجانی است. با این وجود حسن روحانی، رییس جمهور، در گفته هایش خود و دولت یازدهم را از وابستگی و نزدیکی به اشخاص و احزاب مبرا میداند.

در جدول زیر تنها برخی از وزرا و معاونان و مشاوران رئیس دولت که در مجمع تشخیص مصلحت نظام سمت رسمی داشته اند را آورده ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۳
۴
۳
به این میگن نون به همدیگه قرض دادن
پاسخ
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۳
۳
۲
با اين اشخاص حاضر در مجمع تشخيص و دولت و با توجه به شرايط فكر و ميزان اعتقادات قلبي هاشمي و روحاني به اسلام ،انقلاب اسلامي و خون شهدا،بايد گفت جمهوري اسلامي ...
پاسخ
اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۳
۱
۲
بي سواد اول خودت خبري كه نوشتي رو بخون يه بار....١٣ مرداد ٩٣ كه هنوز نيومده!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۳
۲
۲
به به!!!اندک اندک جمع مستان میرسند
پاسخ
محسن عطایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۳
۴
۱
خانه سالمندانیه برای خودش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۳
۳
۱
خداوند عاقبت مردم ایران را ختم به خیر کند
آمین
پاسخ
محمدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۳
۰
۱
سلام-آنها كه جزو مقربين درگاه بودند اين شدحال وروز مردم-پس واي برحال واحوال ما كه دولت كانون بازنشستگان براه اندخته وخدمات رساني ميكند.به سخنان مقام معظم رهبري شب گذشته مراجعه نماييد.فقروفلاكت از سر وروي مردم بالا ميرود.اينها درآينده تبعات اجتماعي سياسي وامنيتي خودرابروز خواهد داد.مسئولين بگوش باشند.بيخ گوش ما هستند تكفيري هاودست پروردگان صهيونيست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها