يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۳۹۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۱۲ تير ۱۳۹۳
کفاشیان:
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: همین حالا تیم ملی برزیل می خواهد با تیم ملی ایران بازی کند اما باید پول داشته باشیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علی کفاشیان ضمن بیان این مطلب افزود: پس از حضور در جام جهانی نگاه به تیم ملی فوتبال ایران تغییر کرده و تیم های زیادی خواهان بازی با ما هستند. همین الان برزیل آماده بازی با ایران است اما باید پول داشته باشیم تا بتوانیم بازی های بزرگ برگزار کنیم.

کفاشیان افزود: قبل از جام جهانی همه فکر می کردند که نتوانیم در این مسابقات نتیجه بگیریم. در خود فدراسیون هم آرزو می کردیم که برابر آرژانتین کمتر گل بخوریم. ولی بازیکنان ما نمایش قابل قبولی داشتند و حتی می توانستند به پیروزی هم برسند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مذاکرات با کی روش ادامه دارد از دادن پیشنهاد مکتوب این فدراسیون به کارلوس کی روش خبر داد و گفت: ما هدفمان این است که قرارداد کی روش را با همان مبلغ قبلی تمدید کنیم و در بحث دادن پاداش ها شرایط ویژه ای را برای او فراهم کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۲ تير ۱۳۹۳
۰
۰
آقای کفاشیان مرد خندان فوتبال ایران کدام تیم برزیل تقاضای بازی باایران رادارد اگر بکویید والیبال صد در صد پذیرفتنی است چرا که والیبال ایران انکرد با تیم برزیل که دیدیم اما نگویید فوتبال که کمی خنده میکنیم .ضمن آنکه تیم برزیل که برای قهرمانی تلاش میکند با هیچ تیمی حتی آلملن هم بازی نخواهد کرد.آقای کفاشیان ....عزیزی .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۳
۰
۰
از حیف و میل بیت المال به پای سفر هنرمندان به برزیل وتقدیم هزینه های میلیاردی با بازیکنان غیرحرفه ای فوتبال و خرید بازیکنان عرب حوزه خلیج فارس که انگار مملکت قحط البازیکن و استعداده! کم کنی پول جورمیشه!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها