يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۳۹۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۲ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، عبدا... تمیمی عضو فراکسیون جانبازان مجلس با تأکید بر اینکه گاهی برخی خدمات را بیش از اندازه بزرگ می‌کنند، گفت: اکنون به یک جانباز می‌خواهند 50 درصد قیمت بلیت هواپیما تخفیف بدهند که نهایت قیمت آن 50 هزار تومان می‌شود و آن هم سالی یک بار است. سوال ما اینجاست که مگر چند درصد جانبازان و خانواده شهدا در طول سال از این حق استفاه می‌کنند؟ چرا اینقدر خست به خرج می‌دهیم و کم لطفی می‌کنیم؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۳
۲
۴
شما راست میگی!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۳
۲
۶
سلام-همه امکانات کشوررا به پای آقایان ریخته اید ازمالیات معافند،دراستخدامها اولند،هرامتیازی باشد آقایان اولند کارشان راهم که می میبینید به اندازه نصف دیگران زحمت نمی کشند.مگرحضرت علی این چنین رفتار می کرد!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها