أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۴۰۴۷
زمان انتشار: ۱۷:۱۵     ۱۳ تير ۱۳۹۳
امیرآبادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم:
وی تأکید کرد: در دولت کنونی نیز توزیع سبد کالا موضوعی بود که هیچ ربطی به تحریم‌ها نداشته و دشمن از آن هر چه خواست سوء استفاده کرد، امیدواریم دولت با مدیریت خود مشکلات معیشتی مردم را حل کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رسا؛ احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم به بررسی تحولات منطقه به ویژه کشور سوریه پرداخت و گفت: اتفاقات منطقه با برنامه‌‌ریزی سرویس‌های جاسوسی کشورهای منطقه و استکبار رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: داعش ساخته سازمان‌های جاسوسی همانند سیا است که پس از حادثه یازده سپتامبر آمریکا به تأسیس این گروهک تروریستی پرداخت و این گروهک پس از کسب تجهیزات آمریکایی و دیدن آموزش‌های لازم جنگ خود را در سوریه آغاز کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تفکر داعش همانند مغول‌ها است، بیان داشت: داعش دست پرورده سازمان‌های اطلاعاتی و کشورهای مرتجع منطقه همانند قطر است.

وی افزود: اتفاقات عراق جنگ میان شیعه و سنی نیست، بلکه جنگ تروریست‌ها با حمایت آمریکا و اسرائیل برای نابودی مسلمانان است، این گروهک تروریستی تاکنون حتی به یک آمریکایی و یا صهیونیستی ضربه نزده است.

امیرآبادی با اشاره به این‌که آمریکا و اسرائیل از محور مقاومت در منطقه سیلی خورده است، خاطرنشان کرد: استکبار برای حفظ رژیم صهیونیستی اتفاقات منطقه را رقم می‌زند،‌ چرا که انقلاب اسلامی الگوی مردم و ملت‌ها شده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی صادر شده است و آمریکا، اسرائیل و هم پیمانانشان باید بدانند که نمی‌توانند مانع صدور این انقلاب شوند، حوادث سوریه و عراق نیز از سوی آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در حال وقوع است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی کشور پرداخت و گفت: اگر ضعف مدیریت برخی از مسؤولان نبود تحریم‌ها نمی‌توانست به این میزان برای ملت ما سخت باشد.

وی افزود: برخی مشکلات مدیریتی در پایان دولت قبل و ابتدای این دولت سبب شد تا تحریم‌ها برای مردم سخت شود، برای نمونه متأسفانه در دولت قبل خرید گندم خوب مدیریت نشد و گندم داخلی را کمتر از قیمت تصویب شده خریدداری کردند که از یازده میلیون تن گندم تولید داخلی کمتر از 2 میلیون تن وارد سیلوهای کشور شد و برخی با قیمت هزار تا 1200 تومان گندم از روسیه وارد کردند.

امیرآبادی اظهار داشت: در طول سال 91 و 92 نیز واردات برخی خوراک دام و طیور از سوی دو یا سه نفر انجام می‌گرفت که این انحصار طلبی سبب افزایش چند برابری قیمت‌ها شد.

وی تأکید کرد: در دولت کنونی نیز توزیع سبد کالا موضوعی بود که هیچ ربطی به تحریم‌ها نداشته و دشمن از آن هر چه خواست سوء استفاده کرد، امیدواریم دولت با مدیریت خود مشکلات معیشتی مردم را حل کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حاشیه‌ها و حوادث دانشگاه‌ها بیان داشت: این روزها مسائل دانشگاه‌ها مورد توجه متدینین و دغدغه نیروهای حزب‌اللهی شده است، ما مجلسی‌ها اعلام می‌کنیم تا زمانی که وزرا و دولتمردان در حال کار و تلاش برای رفع مشکلات مردم باشند قطعا حمایت می‌کنیم.

وی افزود: ولی وقتی وزیری تنها به دنبال ایجاد حاشیه است، افرادی را منصوب می‌کند که حتی بدیهیات دین را قبول نداشته و برخی از احکام اولیه آن را زیر سؤال می‌برند و می‌خواهند جوانان را در دانشگاه‌ها به انحراف بکشند قطعا مجلس کوتاه نمی‌آید و از حقوق ملت دفاع خواهد کرد.

امیرآبادی در پایان سخنانش به بیان مشکلات شهر مقدس قم پرداخته و خواستار صرفه جویی مردم در مصرف برق و آب شد، گفت: برق قم در ماه‌های خرداد،‌ تیر،‌ مرداد و شهریور جزو مناطق گرمسیری محاسبه می‌شود؛ همچنین در آینده نزدیک دو بیمارستان در شهر ساخته می‌شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها