يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۴۱۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۴ تير ۱۳۹۳
مسئولان از پخش تصاویر میلاد کیمرام در تیزرهای فیلم سینمایی «برف» جلوگیری کردند.

بانی فیلم نوشت: تیزری که هم اینک از فیلم روی پرده مهدی رحمانی در تلویزیون پخش می شود،بدون تصویر این بازیگر است. درحالیکه در تیزر اصلی «برف»، میلاد کیمرام نیز به عنوان یکی از بازیگران فیلم معرفی شده بود. گفته می شود این بازیگر به دلیل برخی حواشی که چند هفته گذشته برایش به وجود آمده فعلا در تلویزیون ممنوع التصویر است.

چندی قبل نیز تصویر مهناز افشار از تیزرهای تلویزیونی فیلم «متروپل» حذف شده بود که بعد از رایزنی های فراوان پخش کننده این مشکل حل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها