أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۴۷۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۷ تير ۱۳۹۳
نویسنده سریال در حال ساخت «کیمیا» از ایفای نقش نیکی کریمی و مهدی سلطانی در مقابل یکدیگر، از چند روز آینده در این مجموعه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، مسعود بهبهانی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: نگارش فاز آخر سریال «کیمیا» طی یک ماه آینده به پایان می‌رسد. در حال حاضر گروه تولید همچنان مشغول تصویربرداری هستند و اکنون در خاور شهر که در 10 کیلومتری شهر تهران واقع شده مشغول گرفتن تصاویر مربوط به تهران قدیم در این سریال هستند؛ ضمن اینکه بزودی طی چند روز آینده در همین لوکیشن بازی نیکی کریمی و مهدی سلطانی در این مجموعه نیز آغاز می‌شود.

وی سپس از همکاری با عوامل «کیمیا» و همچنین نگارش این سریال 100 قسمتی برای تلویزیون اظهار خوشحالی کرد و گفت: نگارش «کیمیا» برایم تجربه خوبی است، با وجودی که کار خیلی سنگین است امیدوارم سریال موفقی از آب در بیاید؛ چرا که آقای افشار به عنوان کارگردان با حساسیت و وسواس خاصی پلان‌ها را ضبط می‌کند به همین خاطر خوشحالم که با این گروه همکاری دارم.

نویسنده «کیمیا» همچنین درخصوص گذراندن بخشی از قصه در کشورلندن توضیح داد: بخشی از سریال «کیمیا» قرار است در یکی از کشورهای خارجی تصویربرداری شود که هنوز تصمیم نگرفته‌ایم برای این بخش به کدام کشور برویم؛ البته این بخش از قصه در کشور لندن می‌گذرد ولی برای گرفتن تصاویر مربوط به آنجا قراراست به کشوری دیگر برویم و محل مورد نظر را بازسازی کنیم. اینکه به کدام کشور سفر کنیم بستگی به شرایط و فراهم شدن یکسری امکانات است.

او گفت: هنوز زمان دقیقی برای پخش سریال «کیمیا» در نظر گرفته نشده است ولی احتمالا این مجموعه سال 94 مهمان خانه‌های مردم شود.

بهبهانی‌نیا در پایان گفت‌و‌گوی خود درباره جدیدترین کارهایش برای تلویزیون به ایسنا گفت: چند طرح متفاوت در قالب سریال به تلویزیون پیشنهاد دادم که یکی از آنها اکنون قطعی شده است ولی هنوز اطلاعات زیادی نمی‌توانم اعلام کنم، فقط می‌توانم بگویم این کار در قالب سریال است و به مسائل اجتماعی روز با محوریت طلاق می‌پردازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها