کد خبر: ۲۳۵۱۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۱۹ تير ۱۳۹۳
سرهنگ وسلی مارتین(Wesley Martin) فرمانده سابق ضد تروریسم نیروهای اتئلاف در عراق و فرمانده وقت حفاظت آمریکا در پادگان اشرف از مزدورانی است که تلاش زیادی در راستای منافع نامشروع منافقین انجام داده و می دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین، مارتین طی دو سه سال گذشته تلاش زیادی کرد که از تعطیلی اردوگاه اشرف جلوگیری کند؛ ولی در نهایت موفق نشد و با همه کارشکنیهایی که وی و سایر حقوق بگیران منافقین در عراق و آمریکا و اروپا انجام دادند، پادگان اشرف تعطیل شد.

سرهنگ وسلی مارتین در عراق افسر ارتباطی اشغالگران آمریکایی و منافقین بود و در این زمان نیز توسط منافقین خریداری و به خدمت گرفته شد.



 او از سال 2003 به بعد تبدیل به یکی از مزدوران منافقین گردید؛ اسناد غیر قابل انکاری از جمله اعتراف‌های نجات یافتگان از چنگال نفاق وجود دارد که نشان می دهد سرهنگ وسلی مارتین در شکنجه و آزار جمعی صدها عضو جدا شده از گروهک رجوی در خاک عراق (اردوگاه تیف واقع در شمال قرارگاه اشرف) مشارکت داشته است.

در واقع او در این سال ها تبدیل به زندانبان منافقین شده بود و این جنایت ها و شکنجه ها تنها  بخشی از پرونده سیاه او  در سالهای 2004-2005 است.

محمد رزاقی از جداشدگان گروهن نفاق نیز این باره می گوید : « به مدت ۴ سال در زندان ساخته رجوی و جنایتکاران آمریکایی مثل ژنرال فیلیپس ؛ سرهنگ وسلی مارتین جنایتکار جنگی در شمال اردوگاه بد نام اشرف به همراه ۷۰۰ عضو جدا شده زندانی بودم تا اینکه من و صدها عضوء جدا شده توانستیم با تحمل شرایط طاقت فرسا و پذیرش دهها خطر حتی پذیرش ریسک مرگ خودمان را به دنیای آزاد برسانیم.»

سرهنگ وسلی مارتین هم اینک دردوران بازنشستگی وقت و زمان زیادی دارد که در حمایت از منافقین دوره گردی کند.

مراسم و همایشی وجود ندارد که او از منافقین حمایت نکند،  دولت عراق و ایران را متهم به نقض حقوق بشر ننماید و آرزوی(محال) سرنگونی جمهوری اسلامی را نکند.

و این خود طنز روزگار است که کسی که خود متهم به انجام جنایات جنگی است و باید در دادگاه پاسخگوی جنایات بیشمار خود در زمان اشغال عراق توسط اشغالگران آمریکایی باشد دیگران را متهم به نقض حقوق بشر می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها