أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۵۲۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۹ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،آلخاندرو سابیا پس از پیروزی برابر هلند و صعود تیمش به فینال جام جهانی 2014 گفت: خیلی خوشحالم زیرا به فینال رسیدیم و حالا باید ببینیم که در آخرین گام چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. مثل همیشه تمام تلاشمان را خواهیم کرد و صددرصد توانمان را خواهیم گذاشت و با تواضع به میدان خواهیم رفت.

سرمربی آرژانتین عنوان کرد: در حال حاضر از پیروزی برابر هلند لذت می‌بریم و از فردا تمریناتمان را برای مصاف با آلمان از سر می‌گیریم.

وی افزود: به خاطر همه چیز خوشحالم. قبول دارم ضربات پنالتی خیلی زیاد به شانس بستگی دارد ولی با اعتمادی که داشتیم همه چیز به سود ما رقم خورد.

سابیا اظهار داشت: خیلی‌ها فکرش را نمی‌کردند که این تیم آرژانتین به فینال بازی‌های جام جهانی برسد ولی خودمان می‌دانستم چه تیم خوبی در اختیار داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها