أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۵۲۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۹ تير ۱۳۹۳
ستاره پيشين دنياي بوکس که خود پيشکسوت گاز گرفتن رقبا بود از اقدام جنجالي مهاجم اروگوئه براي گاز گرفتن شانه مدافع تيم ملي ايتاليا حمايت کرد.

 

به گزارش پایگاه 598،در حالي که تمام دنيا حرکت زشت لوئيس سوارز در بازي تيم‌هاي ملي اروگوئه و ايتاليا در دور سوم مرحله گروهي جام جهاني 2014 براي گاز گرفتن شانه جورجو کيه‌ليني، ‌مدافع آتزوري را تقبيح کرده، مايک تايسون، قهرمان پيشين بوکس جهان در دسته سنگين وزن به دفاع از مهاجم اروگوئه‌اي‌ها پرداخت.

به نقل از تسنيم، کاري که سوارز انجام داد، مشابه کاري بود که تايسون سال 1997 در نبرد با اواندر هاليفيلد در رينگ بوکس انجام داد. تايسون در آن مبارزه گوش راست هاليفيلد را گاز گرفت و تکه‌اي از آن را کَند که بعد از مسابقه پيدا شد.

بعد از گذشت چند هفته از آخرين گاز گرفتن سوارز، تايسون در اظهار نظري تازه گفته که مي‌تواند دليل گاز گرفته شدن کيه‌ليني توسز سوارز را درک کند. وي در حمايت از مهاجم ليورپول که تا 4 ماه ديگر حق هيچ‌گونه فعاليت مرتبط با فوتبال را ندارد، اظهار داشت: گاز سوارز؟ من آن را درک مي‌کنم. آن اتفاق نتيجه يک لحظه از کار افتادن مغز است که بارها مي‌تواند رخ دهد.

تايسون افزود: همه چيز در يک لحظه رخ مي‌دهد، لحظه‌اي که رقابت باعث مي‌شود خون درون رگ‌هايت به جوش آيد و تو را از خود بي‌خود کند و عقلت را از دست بدهي. گاهي اوقات اين اتفاق باعث مي‌شود به کسي تبديل شوي که ذاتاً نيستي.

مايک تايسون که به عنوان يکي از اسطوره‌هاي تاريخ بوکس سنگين وزن جهان شناخته مي‌شود، هنوز عنوان جوانترين بوکسور قهرمان دسته سنگين وزن دنيا که آن را در سن 20 سالگي کسب کرد، در اختيار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها