أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۵۲۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۹ تير ۱۳۹۳
ستاره تيم ملي فوتبال آرژانتين احساس خود بعد از صعود به فينال جام جهاني را وصف ناشدني خواند. او مي‌گويد هدف اصلي تيمش قهرماني در برزيل است.

 

به گزارش پایگاه 598،تيم ملي فوتبال آرژانتين با پيروزي که برابر هلند در نيمه نهايي جام جهاني 2014 به دست آورد صعود خود را به فينال نهايي کرد.

به نقل از ايسنا، گونسالو هيگواين مهاجم تيم ملي فوتبال آرژانتين از صعود تيمش به فينال ماراکانا غرق در شادي است. او بعد از بازي در گفت‌وگويي که با روزنامه اوله آرژانتين داشت گفت: بسيار اذيت شديم. سختي زيادي را پشت سرگذاشتيم. براي رسيدن به فينال از جان مايه گذاشتيم و تا توانستيم جنگيديم. الان ديگر به هدف خود که صعود به فينال بود رسيده‌ايم. بسيار خوشحال هستيم.اميدواريم که در نهايت جام قهرماني را بالاي سر بريم.

او ادامه داد: از نخستين روزي که به برزيل آمديم به قدرت خود ايمان داشتيم. مطمئن بوديم که مي‌توانيم به فينال صعود کنيم. احساس وصف نانشدني داريم. نمي‌توان چنين احساسي را قيمت گذاري کرد. واقعا خوشحال هستيم. صعود به فينال جام جهاني را نمي‌توان با هيچ چيز عوض کرد.الان ديگر يک گام ديگر باقي مانده وآن پيروزي برابر آلمان و بالا بردن جام قهرماني است. براي پيروز شدن در اين بازي نهايت تلاش خود را خواهيم داشت. مي‌خواهيم در اين ديدار هم پيروز شويم و جام قهرماني را بالاي سربريم تا هواداران خود را شاد کنيم.

هيگواين در چهار بازي نخست خود در ترکيب آلبي سلسته موفق به گلزني نشد و اين باعث شد تا بسياري به انتقاد از او بپردازند اما در يک چهارم نهايي سرانجام پاي او به گلزني باز شد و در ديدار برابر بلژيک تک گل تيمش را به ثمر رساند تا از زير فشار خارج شود.

دو تيم آلمان و آرژانتين فينال جام جهاني 2014 برزيل را يکشنبه هفته آينده در ماراکانا برگزار خواهند کرد. اين سومين رويارويي دو تيم در فينال جام جهاني است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها