أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۵۲۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۹ تير ۱۳۹۳
سرمربي سلسائو با وجود شکست سنگيني که تيمش در مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2014 برابر آلمان خورد، تمايلي به ترک نيمکت تيم ملي برزيل ندارد.

 

به گزارش پایگاه 598،انتظار مي‌رفت که لوئيز فليپه اسکولاري، سرمربي تيم ملي برزيل که شاگردانش بامداد چهارشنبه گذشته در خانه با نتيجه تحقيرآميز 7 بر يک به آلمان باختند و از رسيدن به فينال جام جهاني 2014 بازماندند، اعلام کند که پس از بازي رده‌بندي استعفا‌ مي‌کند اما او گفت که تصميمي براي اين کار ندارد.

به نقل از تسنيم، فيل بزرگ روز گذشته (چهارشنبه) در يک کنفرانس خبري در حالي که يک برگه‌ کاغذ حاوي آمار دوران مربيگري‌اش در تيم ملي برزيل در دست داشت از خود برابر انتقادات دفاع کرد.

اسکولاري اظهار داشت: ما، اعضاي کادر فني تيم ملي برزيل تا بازي شنبه شب با کنفدراسيون فوتبال برزيل قرارداد داريم. پس از آن احتمالاً شرايط را ارزيابي خواهيم کرد. ماندن يا نماندن ما به تصميمي که مسئولان فدراسيون ‌مي‌گيرند، بستگي دارد. به هر حال بايد گفت که عملکرد برزيل در کل تورنمنت کاملا بد نبود. ما فقط يک شکست بد داشتيم.

شکست سلسائو برابر آلمان اولين شکست تيم ملي برزيل از سال 2012 که هدايت اين تيم به اسکولاري محول شد،‌ محسوب مي‌شود اما اين باخت آن قدر سنگين بوده که کمتر کسي به نتايج خوب فيل بزرگ در بازي‌هاي قبلي توجه کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها