کد خبر: ۲۳۵۲۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۹ تير ۱۳۹۳
هونگ ميونگ بو بدنبال ناکامي تيم ملي فوتبال کره جنوبي در جام جهاني 2014 که هيچ پيروزي در اين رقابتها بدست نياورد، استعفاي خود را از سرمربيگري اين تيم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598،به نقل از تارنماي اي اف سي، هونگ در يک کنفرانس مطبوعاتي در روز پنجشنبه اعلام کرد که مسئوليت عملکرد نوميد کننده کره جنوبي در جام جهاني 2014 را به عهده مي گيرد.

وي اظهار داشت: وقتي عازم جام جهاني شديم من گفتم که به مردم اميد خواهيم داد، اما آنها را نوميد کرديم. واقعا از اين بابت متاسفم و امروز از سمت خود کنار مي روم.

هونگ افزود: در سال گذشته اتفاقات زيادي افتاد و من به سهم خود اشتباهاتي را مرتکب شدم.

وي گفت: من تصميماتي گرفتم که گمان مي کردم درآن زمان مناسب است، اما نتايج نشان داد که قصور زيادي داشته ام و مايلم از هواداران از اين بابت عذرخواهي کنم.

وي گفت: بعد از بازگشت به خانه در مورد توانايي هايم به عنوان سرمربي به دقت فکر کردم و به اين نتيجه رسيدم که هنوز نقص هاي بسياري دارم. احساس نمي کنم توانايي کافي براي هدايت تيم در جام جهاني را داشته ام.

هونگ خاطر نشان کرد: اگر اعلام مي کردم به محض برگشت به کشور استعفا مي کنم، راه آساني را براي خود انتخاب کرده بودم. اما احساس کردم ادامه حضور در اين سمت و به عهده گرفتن تقصيرها بخشي از مسئوليت هاي من است.

وي گفت: بازيکنان در شرايط جسمي خوبي عالي نبودند و در کل قصور زيادي شد. اما من باور دارم بازي در جام جهاني سرمايه خوبي براي بازيکنان ماست.

بدنبال ناکامي کره جنوبي در شکست بلژيک، روسيه و الجزاير که باعث شد با قعر نشيني در گروه اچ رقابتهاي جام جهاني با اين جام خداحافظي کنند، به هونگ بلافاصله پيشنهاد شد از سمت خود کنار برود.

کره جنوبي براي اولين بار از سال 1998 بدون کسب حتي يک برد از گردونه رقابتهاي جام جهاني کنار رفت.

با اين حال فدراسيون کره جنوبي از پذيرش استعفاي وي خودداري کرد و بجاي آن از وي خواست تا زمان برگزاري جام ملتهاي آسيا در ماه ژانويه در اين سمت بماند.

هو جونگ مو نايب رييس فدراسيون کره جنوبي گفت: من معتقدم که اخراج هونگ راه حل مشکل نيست و بجاي آن بايد به اين سرمربي 45 ساله اعتماد بيشتري شود.

وي از هونگ دفاع کرد و تعهد فدراسيون کره جنوبي براي اصلاح اين تيم براي رقابتهاي جام ملتهاي آسيا را اعلام کرد.

هونگ که رکورد 135 بازي ملي را در فوتبال کره جنوبي دارد، در جام جهاني 2006 دستيار سرمربي تيم کره جنوبي بود.

او در جام جهاني زير 20 سال در سال 2009 ، سرمربي تيم کره جنوبي بود و اين تيم را به مرحله يک چهارم نهايي اين رقابتها رساند که بهترين عمکرد اين کشور طي 18 سال گذشته است و توانست با تيم المپيک اين کشور مدال برنز بازيهاي المپيک 2012 لندن را نيز تصاحب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها