يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۵۲۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۹ تير ۱۳۹۳
مهدي رجب زاده مهاجم ذوب آهن معتقد است اين تيم براي فصل جديد پوست انداخته و نبايد از بازيکنان و سرمربي تيم انتظارات بالايي داشت.
 
به گزارش پایگاه 598،رجب زاده گفت: تيم مان براي فصل جديد با تغييرات زيادي مواجه شده است. گل محمدي براي فصل جديد دست به جوانگرايي زد و ديگر آن تيم فصل گذشته نيستيم و به اصطلاح پوست انداخته ايم.اکثر بازيکنان فصل گذشته از تيم جدا شده اند و در حال حاضر يک تيم جوان و جديد داريم.»

به نقل از فوتبال ايران، او ادامه داد: درست است که گل محمدي مربي موفقي است و فصل گذشته با نفت آسيايي شد اما نبايد توقع داشته باشيم که ايشان ذوب آهن را هم آسيايي کنند.شرايط ذوب آهن با نفت فصل گذشته خيلي تفاوت دارد.بايد انتظارات از ايشان پايين باشد تا بتواند در ذوب آهن به اهدافي که مي خواهد دست پيدا کند.خيلي ها از حالا ذوب آهن را آسيايي مي دانند در صورتيکه اين توقع اصلا معقول و منطقي نيست.ما خيلي هنر کنيم يک رتبه تک رقمي کسب کنيم.

رجب زاده در ادامه به توانايي ها گل محمدي اشاره کرد و گفت: يحيي در مربيگري هم درست مثل زمان بازيگري اش،توانايي هايش را به خوبي ثابت کرده است.گل محمدي مي تواند ذوب آهن را به روزهاي خوبش بازگرداند و بايد به او فرصت داد.شايد براي فصل جديد اين هدف محقق نشود اما براي دو فصل ديگر شک نکنيد شاهد تاثيرات حضور اين مربي جوان در ذوب آهن خواهيد شد.

رجب زاده در پايان خاطر نشان کرد: با اينکه در تيم ملي با يحيي بوده ام و رفاقت ديرينه اي هم با هم داريم اما هيچ وقت سعي نکرده ام از اين قضيه سو استفاده کنم.از گل محمدي به عنوان دوستي که سرمربي ام هم هست حساب مي برم.يحيي هم در کار با کسي شوخي ندارد و حتي اگر بهترين دوستش هم باشي اما کار را جدي نگيري،کنارت مي گذارد.خيلي خوشحالم که دوست قديمي ام سرمربي ام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها