أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۵۲۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۹ تير ۱۳۹۳
مصدوميت جزئي که مدافع تيم ملي آلمان از ناحيه زانو به آن دچار شده بود هنوز به طور کامل بهبود نيافته اما مدير ژرمن‌ها انتظار دارد مدافع بورسيا دورتموند در فينال جام جهاني بازي کند.

 

به گزارش پایگاه 598،متس هوملس همچنان از مصدوميت زانوي خود رنج مي‌برد و ممکن است نتواند به موقع براي حضور در ايستگاه پاياني جام جهاني 2014 برزيل و بازي برابر آرژانتين حضور داشته باشد.

به نقل از تسنيم، هوملس که در جريان پيروزي 7 بر يک ژرمن‌ها برابر برزيل در نيمه نهايي تنها 45 دقيقه در ميدان حضور داشت بعد از اين بازي تاييد کرد مدتي است که درد زانو وي را آزار مي‌دهد و به همين دليل بود که يواخيم لو، سرمربي آلمان پس از مطمئن شدن از پيروزي تيمش مدافع بورسيا دورتموند را از ميدان خارج کرد.

با اين حال اوليور بيرهوف، مدير تيم ملي آلمان گفت که انتظار دارد که هوملس 25 ساله برابر آرژانتين به ميدان برود. بيرهوف در گفت‌وگو با شبکه تلويزيوني ARD آلمان گفت: به جز هوملس همه بازيکنان تيم در آمادگي کامل قرار دارند و او هم روند درمانش را ادامه خواهد داد. تعويض او در بازي قبلي تصميمي محتاطانه بود. ما انتظار داريم که هوملس در فينال بازي کند.

هوملس خود درباره وضعيتش اظهار داشت: از چند روز پيش درگير اين مشکل بوده‌ام اما براي اولين بار درد پايم حتي بعد از گرم کردن در تمرينات هم از بين نرفت و در جريان بازي بدتر و بدتر شد. من خودم اين تصميم را گرفتم و شايد بهتر بود که تعويض شوم تا از اتفاقي بدتر جلوگيري شود. بايد دقيقاً ببينيم که وضعيت چگونه است؟ فکر نمي‌کنم چندان جزئي باشد اما خوشبختانه چيزي هم نيست که حضورم را در بازي يک‌شنبه به مخاطره بيندازد.



تيم‌هاي ملي آلمان و آرژانتين ساعت 23:30 يک‌شنبه 22 تير در ورزشگاه ماراکانا به مصاف يکديگر مي‌روند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها