کد خبر: ۲۳۵۲۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۹ تير ۱۳۹۳
جمشیدیان:
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: «مذاکره من با باشگاه تقریبا دو هفته طول کشید ولی پای مشکلات دیگری در میان بود نه مشکل مالی.»

احمد جمشیدیان به استقلال آمده بود که جای جباری را پر کند اما خودش به سرنوشت او دچار شد و تقریبا تمام فصل پیش را با مصدومیت پشت سر گذاشت اما گویا مشکلش به طور کامل رفع شده و برای فصل آینده می‌تواند در ترکیب قرار گیرد. در ادامه مصاحبه جمشیدیان را می‌خوانید:

 

* تقریبا تمام فصل پیش را با مصدومیت سپری کردی چه حرفی داری؟

- نمی‌خواهم در مورد گذشته‌ها فکر کنم. بعضی اوقات آدم هر کاری می‌کند نمی‌تواند با تیم جور شود. وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود جای هیچ صحبتی نمی‌ماند آن هم مصدومیت از نوع مصدومیت‌های من که هشت ماه تمام درگیرش بودم ولی الان کامل برطرف شده و می‌توانم کنار بقیه بچه‌ها فصل خوبی داشته باشم.

 

* مصدومیتی که گرفتارش شدی مربوط به زمان تمرینات استقلال بود یا گذشته؟

- تقریبا اواخر تمرینات پیش فصل بود که این مشکل سراغم آمد و کل فصل به جز پنج، شش بازی آخر درگیرش بودم.

 

* امیر قلعه‌نویی گفته بود مصدومیت جمشیدیان به شکلی است که خجالت می‌کشم بگویم، چه جوابی داری؟

- به هر حال امیرخان روی تمام بازیکنانش حساب باز کرده بود و برنامه داشت. مشکل من هم عادی بود اما نوع مصدومیتم به نوعی بود که درمانم مدام عقب می‌افتاد. یکی، دو روز تمرین می‌کردم پزشک‌ها امیدوار می‌شدند و به قلعه‌نویی خبر خوب شدنم را می‌دادند بعد دوباره مصدومیتم آغاز می‌شد! کادر فنی حق داشت که گله کند...

 

* این درست است که در لیست مازاد بودی؟

- در جریان نیستم خیلی به دنبال این چیزها نمی‌روم. اصلا بحث خواستن یا نخواستن من مطرح نشده بود. یک روز در رسانه‌ها می‌گفتند جمشیدیان قرارداد دارد بعد می‌گفتند ندارد در صورتی که اصلا به این مسئله توجه نمی‌کردند که من بازیکن آزادم. من هم ترجیح دادم در آن مدت سکوت کنم چون می‌دانستم اگر حرف بزنم برداشت‌های بدی از آن می‌شود.

 

* از نظر مالی که مشکلی نداشتی؟

- مذاکره من با باشگاه تقریبا دو هفته طول کشید ولی پای مشکلات دیگری در میان بود نه مشکل مالی. باید بگویم که 70 درصد از طلبم را به باشگاه بخشیدم.

 

* پشیمان نیستی؟

- نه من همیشه وقتی در تیم‌های دیگر هم طولانی‌مدت مصدوم می‌شدم همین کار را می‌کردم. اگر مثلا نیمکت‌نشین بودم و پای مسائل فنی در میان بود آن موقع قضیه فرق می‌کرد ولی مصدومیت من جدای از همه این بحث‌هاست.

 

* با قراردادهای میلیاردی موافقی؟

- بله موافقم. وقتی یک بازیکن در سطح بالایی بازی می‌کند یا مثلا ملی‌پوش است باید حقش را بگیرد و نوش‌جانش. مثلا در استقلال 10 بازیکن حق‌شان است که قراردادهای خوبی ببندند چون همین بازیکنان اگر به خارج از کشور بروند دو، سه برابر می‌گیرند. خوشحالم که سقف قرارداد برداشته شد چون ارزش هر بازیکن با بازیکن دیگر متفاوت است.

 

* امسال هم در پستی که بازی می‌کنی ترافیک است نگران نیستی؟

- کار سختی است. تجمع بازیکنان در خط هافبک است. شاید خط دفاع و حمله در مجموع چهار بازیکن هم نداشته باشد هرچه بازیکن است در خط هافبک بازی می‌کند. (می‌خندد)

 

* کریمیان قبلا با تو در سپاهان همبازی بوده حالا هم در استقلال. مشکلی ایجاد نمی‌شود؟

- من و مهدی هم‌پستی و همبازی بودیم و نسبت به هم شناخت داریم. هیچ مشکلی هم پیش نمی‌آید.

 

* پارسال استقلال در بازیسازی خیلی مشکل داشت. امسال این قضیه حل می‌شود؟

- وقتی یک تیم بد باشد یعنی همه پست‌ها بد است و بالعکس. قرار نیست ما فقط بازیکنان یک خط را زیر سئوال ببریم!

 

* رحمتی هم از جمع‌تان جدا شد چه نظری داری؟

- مهدی کاپیتان تیم ما بود و همه دوستش داشتیم. باشگاه تمام تلاشش را کرد که رحمتی را نگه دارد اما تصمیم شخصی او بود که جدا شود. دومین بار است که از استقلال می‌رود و مطمئنم دوباره به خانه‌اش برمی‌گردد.

 

* امروز هم که راهی ترکیه می‌شوید. به نظرت این اردو چقدر موثر است؟

- ما امسال آماده‌سازی منظم و مرتبی داشتیم نه دیر شروع کردیم نه زود. اگر بقیه هم اضافه شوند که عالی می‌شود.

 

* فینال جام‌جهانی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

- از روز اول فکر می‌کردم که آلمان و برزیل به فینال می‌رسند ولی قرعه جوری شد که چنین اتفاقی نمی‌افتد. ولی فکر می‌کنم برنده بازی آلمان و برزیل قهرمان جام است.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها