يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۵۲۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۹ تير ۱۳۹۳
رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما گفت: مراحل مونتاژ و صداگذاری بیش از نیمی از قسمتهای سریال «معراجی ها» تمام شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، رحمان سیفی آزاد گفت:  بیش از نیمی از مراحل مونتاژ و صداگذاری سریال معراجی ها تمام شده است.
 
وی اضافه کرد: این سریال در مجموع 30 قسمت آماده نمایش می‌شود و در هفته دفاع مقدس و در شهریور ماه پخش خواهد شد.
 
در اکران نوروزی امسال فیلم سینمایی «معراجی‌ها» با استقبال همراه بود و نسخه سینمایی این فیلم به طور کامل با نسخه سریالی آن که از خرداد سال 93 شروع می شود، متفاوت است و داستان این دو اثر هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند.
 
در خلاصه داستان «معراجی‌ها» آمده است: قراراست تعدادی ازشهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاهها دفن شوند. اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب وجنجال در دانشگاه می‌کنند که آغاز قصه‌ای می‌شود و گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند... .
 
مهران رجبی، سید جواد هاشمی، برزو ارجمند، پندار اکبری، نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی، حدیثه تهرانی، حسین مهری، سمانه پاکدل و اصغر نقی‌زاده، رضا رویگری، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، اسماعیل سلطانیان و... از جمله بازیگران این فیلم سیمایی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها