أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۵۲۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۹ تير ۱۳۹۳
سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی چهارشنبه شب تائید کرد که دستکم دو کماندوی حماس از طریق دریا وارد منطقه «زیکیم» در جنوب غرب فلسطین اشغالی شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش‌های منتشر شده مبنی بر نفوذ دستکم 2 کماندوی حماس به فلسطین اشغالی را تائید کرد.
 
بنا بر اعلام وزارت جنگ اسرائیل، این دو نفر از طریق ساحل «زیکیم» وارد «هوف اشکلون» شده‌اند. پیشتر از همین منطقه حداقل 4 کماندوی حماس وارد فلسطین اشغالی شده بودند، اما در درگیری با نیروهای رژیم‌صهیونیستی به شهادت رسیدند.
 
این اولین بار است که نیروهای مقاومت از طریق دریا دست به نفوذ مستقیم به شهرک‌های صهیونیست‌نشین می‌زنند. اسرائیل اعلام کرده است که یکی از کماندوهای فلسطینی کشته شده و درگیری با فرد دیگر همچنان در جریان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها