يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۵۲۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۹ تير ۱۳۹۳
مربی دروازه‌بانی تیم راه آهن تمرینات بسیار سختی را برای دروازه‌بان‌های این تیم در نظر گرفته و با وسایل عجیب آنها را وادار به تمرین های حیرت انگیزی می‌کند.

دانا نوشت: احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم راه آهن انتخاب شده است و یکی از بازیکنانش هم امیر پسرش است اما نکته جالب نحوه تمرین دادن عابدزاده به دروازه‌بان‌هاست. او برای تمرین دروازه‌بان‌ها وسایل مخصوص عجیبی سفارش داده است. 10 حلقه لاستیک، 20 متر طناب و دو غلتک وسایل مورد نیاز این مربی دروازه‌بانی است.

 

او از دروازه‌بان‌ها می‌خواهد از روی این لاستیک‌های خودرو شیرجه بزنند و گاهی اواقات هم از داخل آن عبور کنند! عابدزاده همچنین تمرینی مخصوص کشتی‌گیران را برای دروازه‌بان‌ها در نظر گرفته است و از آنها می‌خواهد از طناب‌هایی که به نرده بسته شده بالا بروند و برگردند و کاربرد غلتک‌ها هم جالب توجه است. عابدزاده از دروازه‌بان‌ها می‌خواهد که با آنها بدوند. برخی از دروازه‌بان‌هایی که برای تست دادن به تمرین امروز راه آهن آمده بودند با دیدن این تمرینات سنگین قید تست دادن را زدند.

 

البته عابدزاده مدام به روی تمرین دروازه‌بان‌ها با پا هم تاکید دارد و معتقد است که آنها باید در بازی با پا هم قدرتمند باشند.

 

عابدزاده یکی از برترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ایران بود که خودش تمرینات طاقت فرسایی در زمان بازیگری‌اش انجام می‌داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها