يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۵۲۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۹ تير ۱۳۹۳
سردبیر و مجری برنامه شناسنامه از حضور امام جمعه موقت تهران حجت الاسلام سید احمد خاتمی در برنامه این هفته خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، محمدحسین رنجبران گفت وگو با ایرنا اعلام کرد: برنامه شناسنامه فردا ناگفته‌های حجت الاسلام سید احمد خاتمی از نماز جمعه تهران، عرصه فرهنگ و نقش حوزه را بازگو خواهد کرد.
 
وی افزود: همچنین حجت الاسلام خاتمی در باره نامه جامعه مدرسین به رییس جمهوری، حوادث سال ۸۸، اختلاف جامعه مدرسین سال ۹۲ و ریاست خبرگان صحبت خواهد کرد.

رنجبران یادآور شد برنامه شناسنامه فردا جمعه ساعت ۱۳.۳۰ از شبکه (۳) سیما به روی آنتن خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها