امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۳۵۳۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۱۹ تير ۱۳۹۳
مدیر برنامه‌های انصاری‌فرد، صحبت‌هایی با چند تیم اروپایی انجام داده اما مشکلی که مانع پیشروی مذاکرات می‌شود، تعداد کم بازی‌های ملی این بازیکن است.

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، کریم انصاری‌فرد چند سالی است که دنبال حضور در تیم‌های اروپایی است و هر سال در فصل نقل و انتقالات، رایزنی‌های مختلف از طریق مدیر برنامه‌هایش انجام می‌دهد اما در نهایت اتفاق خاصی برای او نمی‌افتد.

 

با توجه به اینکه انصاری‌فرد یکی از بازیکنان ایران در جام جهانی هم بود، می‌خواهد از این فرصت استفاده کرده و شانس خود را برای پیوستن به یک تیم اروپایی امتحان کند.

 

انصاری‌فرد در لیگ ایران گلزن خوبی محسوب می‌شود اما برای حضور در اروپا او باید در رقابت‌های ملی خودش را نشان دهد. اتفاقی که تا به حال نیفتاده و همین مسئله مانع رفتن او به لیگ‌های اروپایی شده است.

 

مدیر برنامه‌های او با چند تیم آلمانی، اسپانیایی و دسته اولی انگلستان صحبت‌هایی انجام داده که به خاطر نبود سابقه ملی کافی به جایی نرسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها